پسر نتانیاهو درباره اتهامات پدرش بازجویی شد

پسر نتانیاهو درباره اتهامات پدرش بازجویی شد
چهارشنبه 29 دی 1395 - 10:14

یائیر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در پی تحقیقات پلیس درباره اتهام فساد مالی نخست وزیر این رژیم ، روز سه‌شنبه بازجویی ‌شود.

العالم - خاورمیانه

یائیر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در پی تحقیقات پلیس درباره اتهام فساد مالی نخست وزیر این رژیم ، روز سه‌شنبه بازجویی می ‌شود.

به نقل از جروزالم پست؛ علاوه بر یائیر نتانیاهو، آموس رگف سردبیر نشریه اسرائیل هایوم و آرنون " نونی" موزس سردبیر یدیعوت آهارونوت نیز تحت بازجویی پلیس رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

گرچه از پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی هنوز به عنوان مظنون در تحقیقات نام برده نشده است، اما پلیس جیمز پاکر میلیاردر معروف یهودی - استرالیایی را به عنوان مظنون درباره پروند فساد مالی خانواده نتانیاهو نام برده است.

پاکر در سال 2015  که یائیر برای سخنرانی پدرش در مجمع عمومی عازم نیوریوک شده ، با وی به این شهر رفته و در یک هتل بسیار گرانقیمت ساکن شده است.

همچنین وی هدایای بسیار گرانقیمتی از میلیاردر استرالیایی دریافت کرده است . بسیاری از اتاق های این هتل گرانقیمت که به صورت دائم در اجاره میلیاردر اسرائیلی قرار دارد بنا به گزارشاتی در اختیار یائیر بوده است و گفته می شود که پاکر این خدمات را برای تحت نفوذ قراردادن نتانیاهوی کوچک انجام داده است.

همچنین پاکر برای یائیر و دوستانش سفرهایی تفریحی با هواپیمایی اختصاصی خودش فراهم کرده است.

پرونده فساد خانواده نتانیاهو به "پرونده 1000" شهروت یافته است.

تحقیقات از نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که پلیس برای دومین بار، نتانیاهو را به اتهام دریافت رشوه از بازرگانان بازجویی کرده است.

پرونده فساد مالی خانواده نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیش از 9 ماه است که در پلیس این کشور در دست انجام است که دست به انجام تحقیقات پنهانی درخصوص این رژیم زده و 50 نفر از خانواده نتانیاهو مورد بازجویی قرار گرفته اند.

پربیننده ترین خبرها