مردم این 10 کشور اروپایی بیشتر به ایران می آیند

مردم این 10 کشور اروپایی بیشتر به ایران می آیند
چهارشنبه 6 بهمن 1395 - 12:39

مقایسه آماری ورود گردشگران اروپایی به ایران در دوسال بعد از برجام یعنی سال 94 و 95 نشان می دهد که حضور گردشگران فرانسوی در ایران پس از برجام رشد 104 درصدی داشته است

العالم - ایران
آلمان، فرانسه، ایتالیا، روسیه، هلند، انگلستان، سوئد، اتریش، اسپانیا و سوئیس 10 کشور برتر منطقه اروپا هستند که بیشترین سهم در گردشگری ورودی ایران پس از برجام را داشته‌اند.

«زهرا احمدی پور» رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: براساس آماری که او به رسانه‌ها داد در سال‌جاری 29 هزار و 116 گردشگر از آلمان به ایران آمده‌اند. همچنین فرانسه با 19 هزار و 356 گردشگر در رتبه دوم کشور اروپایی گردشگر فرست در سال 95 قرار دارد. ایتالیا با وورد 15 هزار و 847 در رتبه بعدی قرار دارد.

به گفته او مقایسه آماری ورود گردشگران اروپایی به ایران در دوسال بعد از برجام یعنی سال 94 و 95 نشان می دهد که حضور گردشگران فرانسوی در ایران پس از برجام رشد 104 درصدی داشته است که تعداد گردشگران از 9 هزار نفر به بیش از 19 هزار نفر می‌رسد.

او گفت:«بیشترین ثمره برجام در سازمان میراث‌فرهنگی بروز یافته و ما امروز شاهد تصویرسازی رعب‌آور از ایران نیستیم و بسیاری از نشریات معتبر گردشگری دنیا، ایران را مقصدی جذاب و امن برای گردشگران معرفی می‌کنند.»

 

منبع:روزنامه ایران

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها