مجری نابینای لبنانی، رکورد اجرای زنده جهان را شکست+ تصاویر

مجری نابینای لبنانی، رکورد اجرای زنده جهان را شکست+ تصاویر
دوشنبه 11 بهمن 1395 - 01:11

یک مجری نابینای تلویزیون دولتی لبنان با اجرای برنامه زنده به مدت ۲۴ ساعت، نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد.

العالم - لبنان

خانم «دالیا فریفر»، مجری جوان و نابینای تلویزیون دولتی این کشور (TL) صبح روز (یکشنبه) موفق شد ۲۴ ساعت اجرای برنامه زنده را به پایان برساند و با شکستن رکورد جهانی در این زمینه، نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

بر اساس این گزارش، فریفر ۳۱ ساله که از ساعت هشت صبح روز (شنبه) به وقت محلی اجرای زنده در تلویزیون لبنان را آغاز کرده بود، ساعت هشت دیروز یکشنبه آن را به پایان رساند و گواهینامه ثبت این رکورد به نام خود را از مسئولان رسمی نهاد رکورد جهانی گینس دریافت کرد.

در حالی کارکنان جمعیت صلیب سرخ لبنان در بیرون از ساختمان تلویزیون دولتی این کشور منتظر بودند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی دست به کار شوند، این مجری زن لبنانی که در ۲۴ ساعت اجرای زنده خود، میزبان بیش از ۷۰ شخصیت مختلف در زمینه های هنر، ادب، شعر و پزشکی بود، بامداد روز یکشنبه احساس سردرد کرد اما اجازه نداد وی را به بیمارستان منتقل کنند.

فریفر که این موفقیت خود را به افراد دارای معلولیت اهدا کرد، در گفت و گو با خبرگزاری رسمی لبنان (NNA) نیز اظهار داشت: چالش و ماجراجویی را دوست دارم، تقریبا یک سال پیش این ایده به ذهنم خطور کرد که نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها