ویدیو و تصاویر تلفات سنگین مزدوران عربستان در یمن

چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 18:27

ستاد تبلیغات جنگ یمن تصاویری ویژه از تلفات سنگین مزدوران سعودی در مناطقی از استان حجه منتشر کرد.

العالم یمن
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن شماری از مزدوران سعودی را در اطراف منطقه میدی در استان حجه یمن و الرمضه در غرب منطقه الطوال به هلاکت رساندند.
به نوشته "المسیره نت"، ویدیو و تصاویری که در این خصوص منتشر شده بیانگر آن است که نیروهای ارتش و کمته های مردمی یمن، دو عملیات متجاوزان سعودی را در منطقه میدی و غرب منطقه الطوال ناکام گذاشتند و خسارت سنگینی به آنها وارد کردند. این درحالی است این مزدوران از پشتیبانی هوایی سعودی ها برخوردار بودند.
یک منبع نظامی آگاه به المسیره گفت: "مزدوران ارتش سعودی در صدد پیشروی از 3 محور بودند که با مقابله نیروهای ارتش و کمیته مردمی یمن مواجه و مجبور به عقب نشینی شدند که در این میان ده ها تن از این مزدوران کشته یا زخمی شدند".
وی افزود: هرچند که جنگنده های ائتلاف سعودی در صدد پشتیبانی از مزدوران متجاوز برآمدند، اما ضربات ارتش و کمیته های مردمی یمن و میزان تلفات و خسارت مزدوران به حدی بود که متجاوزان ناچار به عقب نشینی به پایگاه های ارتش سعودی شدند.

همچنین نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز چهارشنبه عملیات مزدوران سعودی مجهز به خودروهای زرهی و تجهیزات نظامی در صحرای میدی را نیز ناکام گذاشتند.
به گفته یک منبع نظامی در این عملیات سه خودروی نظامی مزدوران سعودی منهدم شد و شماری از متجاوزان سعودی نیز کشته یا زخمی شدند.

 

 

 

 

 

 

 

213

پربیننده ترین خبرها