زمان تشییع پیکر حسن جوهرچی/ علت فوت چه بود؟

زمان تشییع پیکر حسن جوهرچی/ علت فوت چه بود؟
شنبه 16 بهمن 1395 - 07:41

پیکر زنده‌یاد حسن جوهرچی روز یکشنبه ١٧ بهمن ماه ساعت ٩ صبح تشییع می‌شود.

العالم ـ ایران 
مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد حسن جوهرچی روز یکشنبه ١٧ بهمن ماه؛ ساعت ٩ صبح از مقابل خانه سینما برگزار می‌شود.

حسن جوهرچی که با ایفای نقش محمد در مجموعه تلویزیونی در پناه تو به شهرت رسید، صبح روز جمعه ١٥ بهمن ماه در سن ٤٨ سالگی درگذشت.

آخرین حضور مرحوم جوهرچی در قاب تلویزیون مربوط به مجموعه آرام می‌گیریم به کارگردانی روح‌اله سهرابی بود.

او چندی پیش نیز به دلیل بیماری در بیمارستان شهید چمران بستری بود و پس از چند روز به منزل منتقل شده بود.

حسن جوهرچی در سال 47 در تهران متولد شد. وی لیسانس عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای تهران داشت.

علت مرگ جوهرچی
روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی در خصوص مرگ «حسن جوهرچی» ارائه کرد.

روابط عمومی بیمارستان امام خمینی در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: « مرحوم "حسن جوهرچی" از یک سال قبل با بروز زردی و ضعف و بیحالی، متوجه بیماری مزمن کبدی در خود شدند. در مدت یکسال گذشته وی پیگیری های اولیه ای نزد خود داشتند. به علت عدم بهبودی و پیشرفت مشکلات کبدی در این مدت، وی از حدود ٣ ماه قبل زیر نظر متخصصان گوارش و کبد مجتمع بیمارستانی امام خمینی قرار گرفت.

در این زمان اقدامات تشخیصی و درمانی و مراقبتی سرپایی جهت تشخیص و درمان بیماری مزمن کبدی وی زیر نظر پزشکان فوقتخصص گوارش و کبد این مجتمع شروع شد. از ٢ ماه قبل نیز پرونده در درمانگاه پیوند کبد برایش تشکیل شد.

در این مدت اطلاعات در مورد تشخیص و درمان بیماری مزمن کبدی به وی و خانواده بیمار داده می شد. در این سیر درمانی، مرحوم جوهرچی یک بار در بخش گوارش مجتمع بستری شد. در این بستری درمان های لازم بعمل آمد و با بهبود نسبی، درمان های سرپایی پیگیری شد. تکمیل مشاوره های و آزمایشات مورد نیاز قبل از دریافت پیوند کبد توسط درمانگاه پیوند کبد مجتمع پیگیری می شد. اقدامات مشاوره ای در این زمینه هم برای وی و خانواده بیمار اطلاع داده شد و تسریع گردید که در بعضی موارد از نظر پزشکی نیاز به اقدامات بیشتری قبل از پیوند بود.

در این مدت با توجه به شدت بیماری و ضرورت پیوند، علیرغم پیگیری های همکاران بیمارستان و خانواده، شرایط انجام پیوند فراهم نشد.

آخرین مراجعه مرحوم جوهرچی در تاریخ دوشنبه هفته گذشته با حال عمومی بد به اورژانس مجتمع بوده که پس از احیاء در بخش آی سی یوی اورژانس مجتمع بستری شد.

اقدامات پزشکی لازم در این خصوص برای وی توسط متخصصین مرتبط از رشته های مختلف بعمل آمد. در این بستری تظاهرات نارسایی شدید کبد شامل نارسایی کلیه هم زمان (سندروم هپاتورنال حاد) و عفونت ریوی وجود داشت که علیرغم اقدامات درمانی، کنترل نشد و متاسفانه منجر به فوت وی شد.
لازم به ذکر است در دو ماه گذشته بیش از٢٠ پیوند کبد برای بیماران مشابه در مجتمع بیمارستانی امام خمینی برای بیمارانی که از نقاط مختلف کشور مراجعه می‌ کنند و اقدامات لازم را پشت سر گذاشته اند انجام شده و هیچ مشکلی از جهت انجام این اقدام درمانی پیشرفته وجود ندارد. روابط عمومی بیمارستان امام درگذشت این هنرمند محبوب را به بازماندگان محترم و جامعه هنری و هنردوست کشور تسلیت عرض می‌کند».

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها