رهبر انقلاب از دستبند بر دستان کدام کودک سخن گفتند

رهبر انقلاب از دستبند بر دستان کدام کودک سخن گفتند
سه شنبه 19 بهمن 1395 - 16:36

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان امروز (سه‌شنبه) دستگیری و بازداشت یک کودک پنج‌ساله را مصداقی از حقوق بشر آمریکایی برشمردند.

العالم ـ ایران
حضرت‌ آیت‌الله امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در بخشی از بیانات امروزشان (سه‌شنبه) با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمودند: «رئیس‌جمهور جدید [آمریکا] با حرف‌ها و اقدامات خود در مبارزات انتخاباتی و روزهای اخیر، ماهیت واقعی آمریکا را عریان در مقابل چشم مردم جهان به نمایش گذاشته و نشان می‌دهد حقیقت آمریکا چیست».

ایشان دستگیری و بازداشت یک کودک پنج‌ساله را مصداقی از حقوق بشر آمریکایی برشمردند و افزودند: «رحمت پروردگار بر امام بزرگوار که حقیقت آمریکا را بارها و بارها در بیانات و نوشته‌هایشان گوشزد می‌کردند و اصرار داشتند که ملت و مسئولان با شناخت ماهیت دشمن، از اعتماد به شیطان بزرگ پرهیز کنند که امروز حقانیت حرف‌های آن عزیز به عرش سفرکرده به‌روشنی در جلوی چشمان همگان است».

کودک 5 ساله ایرانی که به دستور ترامپ به او دستبند زدند

رهبر معظم انقلاب به کودکی ایرانی‌الاصل و پنج‌ساله بود که به‌گزارش رسانه‌های غربی شنبه گذشته در بدو ورود به آمریکا در فرودگاه دالس واشنگتن به‌مدت چندین ساعت بازداشت شد. سناتور کریس وان هولن این کودک را یک شهروند آمریکایی معرفی کرده که در مریلند زندگی می‌کند.

منبع : تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها