دعوت تشکلهای سیاسی برای راهپیمایی باشکوه 22 بهمن

دعوت تشکلهای سیاسی برای راهپیمایی باشکوه 22 بهمن
سه شنبه 19 بهمن 1395 - 17:06

احزاب و تشکلها و شخصیت های سیاسی با صدور بیانیه هایی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکید کردند: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن شور و شعور ملت خود را به رخ جهانیان می کشانیم و با صدای بلند فریاد می زنیم که ملت ایران از تهدید و تحریم نمی هراسد.

العالم ـ ایران
جمعه این هفته بار دیگر در خیابان های شهرهایمان بوی «گل و سوسن» خواهد پیچید؛ بار دیگر نوای خاطره انگیز «الله اکبر»های ملت در آسمان ایران طنین اندازه می شود و صفحه ای تازه در حماسه های غرورآفرین این مرز و بوم به وسعت تمام تاریخ ورق خواهد خورد.
«22 بهمن» تکرار همان روزی است که موج مردم جوشید، خروشید و جاری شد و جمعه این هفته پس از 38 سال، این عشق به میهن، عشق به امام و انقلاب و این وفاداری به شهدا، در تجدید پیمانی دوباره با رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی، در امید به آینده روشن ایران با حضور متحد و یکپارچه مردم متجلی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، احزاب و تشکلها و فعالان سیاسی، مقام ها و شخصیت های سیاسی و اجتماعی به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه و بیانیه ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و اشاره به اینکه امروز بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی آحاد ملت ایران هستیم از اقشار مختلف مردم دعوت کردند در راه پیمایی منسجم و وحدت بخش این روز شرکت کنند.

22بهمن نمایش عزم و غرور ایرانیان به جهان

«جامعه اسلامی مهندسین» نیز با صدور بیانیه ای با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم ایران و همه آزادگان جهان، از عموم ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن درسراسر کشور برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل عظیم الشان(ره) و شهدای گرانقدر و پیمانی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی و نمایش عزم و غرور ایرانیان به جهان، دعوت به عمل می آورد.
در بیانیه این تشکل سیاسی آمده است: حالا دیگر چهره شیطانی شیطان صفتان بیش از پیش عیان گردیده و دیگر لبخندهای دروغین ظاهری نیز جای خود را به پلیدی گفتار آنان در کنار زشتی رفتارشان با ملتی قهرمان و سربلند داده است؛ ملتی که هیچگاه عزت خویش را فدای رفاه امروز و فردای خود نکرد و از دلیر مردان و شیرزنانش اسطوره ها و افسانه ها برای روزگاران آتی ساخت.
جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه در آستانه سالگرد دیگری از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی آحاد ملت ایران و اطاعت از فرامین رهبر مدبر و شجاع خود هستیم در بیانیه خود تصریح کرد: بار دیگر با حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن شور و شعور ملت خود را به رخ جهانیان می کشانیم

22بهمن سرآغاز تحولات بزرگی در منطقه و جهان
«جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی» نیز با صدور بیانیه، «22 بهمن » را سرآغاز تحولات بزرگی در منطقه و جهان دانست و تصریح کرد: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی راهبرد خنثی سازی توطئه های دشمن بصیرت و اقتصاد مقاومتی است.
این حزب سیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران منافع نامشروع آمریکا را به خطر انداخته و اشک همه روسای جمهوری آمریکا را در آورده است ،اعلام کرد: ملت ایران در برابر تحریم ها آبدیده شده است.
در این بیانیه همچنین آمده است: در 22 بهمن 1357 صدای شکستن استخوان ها پوسیده نظام شاهنشاهی به گوش همه مردم جهان رسید می افزاید: تقدیر الهیی پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بود خداوند اراده کرد بود عصری جدید به نام خمینی بت شکن آغاز شود.

مردم صحنه را برای فرصت طلبان خالی نکنند
«حزب اعتماد ملی» نیز در با صدور بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن، ضمن گرامیداشت دلاوری و ایثار آتش نشانان جان برکف و تمنای مغفرت برای شهیدان شان از درگاه خداوند بزرگ، ضمن دعوت از ملت آگاه و بزرگ ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، بزرگ پاسدار ارزش های انقلاب و راه امام باشند.
این تشکل سیاسی در این بیانیه اعلام کرده است: از همه ایرانیان این انتظار وجود دارد که از نارسایی ها و رقابت های خصومت آمیز نرنجند و صحنه را برای فرصت طلبان خالی ننمایند و در همه عرصه های ممکن به نحو مقتضی حضور یابند و ایفای نقش کنند.
در بیانیه حزب اعتماد ملی آمده است: حال که قریب به چهار دهه از عمر انقلاب می گذرد و رهبری آن از میان ما رفت و پیروان درجه اول او نیز یا به علت رقابت سیاسی حذف شده اند و یا دار فانی را وداع گفته اند و یا اینکه در حال از میان رفتن هستند، برای نسل جانشین راهی جز پیمودن طریق اصلی و تحقق ارزشهای اولیه انقلاب نیست، که این امر هم ضروری و هم شدنی است، چرا که تخریب ساختار سیاسی موجود همواره هزینه های بسیار و نتایج پنهان و غیر قابل مدیریت دارد.
حزب اعتماد ملی در بیانیه خود می افزاید:لازم است بار دیگر به روان پاک رهبر انقلاب و یاران ایشان بویژه، آیت الله هاشمی رفسنجانی درود بفرستیم و امیدوار باشیم راه امام و هاشمی در فقدان حضور آنان پر رهرو باشد، که راه اسلام راستین، آزادی، مردم سالاری، استقلال و توسعه ایران عزیز می باشد، و این امر جز با حضور و مشارکت و مسولیت پذیری همه شهروندان میسر نخواهد شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها