فراخوان مخالفان بحرینی در آستانۀ ششمین سالگرد انقلاب 14 فوریه

فراخوان مخالفان بحرینی در آستانۀ ششمین سالگرد انقلاب 14 فوریه
چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 09:10

مخالفان بحرینی مقیم خارج از این کشور، خواستار بسیج تمام توان مردم و ابداع و خلق شیوه های مبارزه در تمام زمینه های میدانی، سیاسی، حقوقی و رسانه ای همزمان با ششمین سالگرد آغاز انقلاب 14 فوریه در بحرین شدند.

العالم - بحرین
به گزارش سایت "اللؤلؤه" بحرین، مخالفان با صدور بیانیه ای گفتند که اهداف انقلاب یعنی پایان دادن به استبداد و ظلم و فساد و محاکمه مفسدین با پایان دادن به نظام دیکتاتوری و انحصار قدرت و ثروت در دست یک قبیله خاص، جزء اصول ثابت و غیر قابل تغییر هستند و ما تا تحقق تمام این اهداف از پاب نخواهیم نشست.
مخالفان در بیانیه خود تصریح کردند: یکی از اولویت های مهم امروز، پایبندی به تکلیف شرعی و ملی در دفاع از دین و شعائر مذهبی و وطن و عزت خود تا دم مرگ با ادامه حضور فداکارانه در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم، رهبر انقلاب بحرین است. ما اطمینان کامل داریم که ده ها هزار فدایی از جان گذشته مثل "مصطفی حمدان" همچنان آماده جانفشانی هستند و این را راهپیمایی کفن پوشان ثابت کرده است.
در این بیانیه آماده است: ملت بحرین در تاریخ 14 فوریه 2011 به خیابان ها آمد تا اعلام کند روند تغییر حکومت و روی کار آوردن حکومت مردمی و حاکمیت قانون و ارزشهایی چون عدالت، کرامت و آزادی برپایه اصل برابری در حقوق و وظایف و نفی استبداد و دیکتاتوری و انحصار قدرت و ثروت، آغاز شده است.
208

پربیننده ترین خبرها