ترامپ از درخواست تجدید نظردرباره حکم دادگاه منصرف شد

ترامپ از درخواست تجدید نظردرباره حکم دادگاه منصرف شد
جمعه 29 بهمن 1395 - 03:06

کاخ سفید درخواست تجدیدنظر در حکم دادگاه علیه فرمان مهاجرتی ترامپ را پس گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه از درخواست تجدید نظر درباره فرمان مهاجرتی خود چشم پوشی کرد. 

رئیس جمهوری آمریکا قرار است هفته آینده فرمان جدیدی دراین زمینه صادر کند.

درهمین حال ترامپ بار دیگر از تصمیم دادگاه های این کشور به خاطر تغییر دستور اجرایی وی در منع ورود مهاجران به آمریکا انتقاد کرد.

وی در کنفرانس خبری امشب خود در کاخ سفید گفت: درباره منع مسافرت بگویم؛ ما طرحی مشخص و آرام برای منع ورود داشتیم ولی ما دادگاهی بد داشتیم که تصمیمی بد گرفت. تصمیمی بد بود و ما مجبور هستیم دستور اجرایی دیگری را هفته آینده صادر کنیم. تنها چیزی که در این میان درباره منع وجود داشت، همین بود. تنها مشکلی که ما در این میان داریم دادگاهی بد است. در نهایت احترامی که قائل هستم باید بگویم تصمیمی اشتباه برای امنیت و ایمنی کشور بود.

ترامپ افزود: چیزی که من به افراد تحت امرم گفتم این بود که به آنها یک ماه مهلت بدهیم ولی ژنرال کلی که اکنون وزیراست، گفت که اگر این کار را بکنیم، همه افراد بدی که می خواهند، وارد می شوند. این را قبول دارید که افراد بدی می خواهند وارد آمریکا شوند و همه مثل شما نیستند. کلی گفت که نمی توان این کار را کرد. من مهلت یک هفته ای را خواستار شدم ولی کلی گفت باید بلافاصله این کار را انجام داد تا آنها فرصت ورود به کشور را نداشته باشند. برای همین هم خیلی سریع این کار را انجام دادیم. با این کار جان های زیادی را نجات دادیم زیرا افراد بد زیادی می توانستند وارد کشور شوند. در حال حاضر بررسی  بسیار دقیقی انجام می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها