«وزیر بهداشت داعش» و شماری از رهبران این گروه در موصل کشته شدند

«وزیر بهداشت داعش» و شماری از رهبران این گروه در موصل کشته شدند
دوشنبه 2 اسفند 1395 - 14:06

دستگاه مبارزه با تروریسم در منطقه کردستان عراق اعلام کرد که چند سرکردۀ داعش را در شهر موصل به هلاکت رساند.

العالم عراق

پایگاه سومریه نیوز امروز دوشنبه به نقل از دستگاه مبارزه با تروریسم منطقه کردستان عراق گزارش داد: نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم با پشتیبانی ائتلاف بین المللی چند سرکردۀ داعش را در موصل به قتل رساند که در میان آنها مسئول امور درمانی این گروه تروریستی وجود دارد.
دستگاه مبارزه با تروریسم در بیانیه خود اعلام کرد: نیروهای مبارزه با تروریسم امروز عملیات مشترکی را با ائتلاف بین المللی برای انهدام پایگاه فرماندهی گردان الفرقان داعش در موصل اجرا کردند که در این عملیات " ابوبکر الشیشانی" یکی از سرکردگان این گروه تروریستی کشته شد.
در این بیانیه آمده است: ابوبکر الشیشانی تابعیت روسی داشت و فرماندۀ نظامی داعش در استان نینوا بود . یکی دیگر از سرکردگان داعش به نام ابوفاطمه التونسی هم که مسئول امور مالی داعش در نینوا بود، در عملیات مشترک موصل کشته شد.
دستگاه مبارزه با تروریسم اعلام کرد : صلاح حسن الصقلاوی وزیر بهداشت داعش و ابوحسن الحمصی مسئول امور درمانی این گروه تروریستی در سوریه نیز جزء تلفات هستند. حدود 30 تروریست داعشی دیگر نیز در عملیات مشترک کشته شدند.
حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز یکشنبه (19 فوریه) از آغاز عملیات آزادسازی غرب شهر موصل خبر داد.

214

پربیننده ترین خبرها