نام نسخه بعدی اندروید چیست؟

نام نسخه بعدی اندروید چیست؟
سه شنبه 3 اسفند 1395 - 13:06

گوگل نام سیستم عامل‌های موبایلی خود را متناسب با ترتیب حروف الفبا انتخاب می کند و در حال حاضر نام جدیدترین نسخه سیستم عامل، نوقا نام دارد، گوگل علاوه بر ترتیب اولولیت حروف الفبا، نام نسخه‌های مختلف اندروید را از میان دسرهای مختلف انتخاب کرده است.

العالم - گوناگون
نسخه بعدی اندروید احتمالا «Oreo» نام خواهد داشت

انتظار می‌رود که گوگل در سال 2017 میلادی نسخه جدیدی از پلتفرم اندروید را به بازار عرضه کند و به احتمال زیاد این نسخه جدید با حرف O آغاز خواهد شد. 

اکنون سوال اینجاست که گوگل برای نامگذاری این اندروید جدید، کدام یک از دسرهایی که با حرف O شروع می‌شوند را انتخاب خواهد کرد. نائب رئیس ارشد اندروید یعنی Hiroshi Lockheimer به تازگی پستی را در توییتر منتشر و به این موضوع اشاره کرده که احتمالاً نسخه بعدی اندروید، "اوریو" نام خواهد داشت.

ممکن است گوگل مانند اندروید 4.4 کیت کت، از یک نام کمکی نیز استفاده کند.

با وجود اینکه نمی‌توان درباره این خبر به صورت کامل مطمئن بود، اوریو نامی بسیار مختصر و مناسب است و به نظر می‌رسد که گوگل گزینه دیگری که به این میزان مناسب باشد ندارد، مگر اینکه بخواهد مانند سال‌های بسیار دور با سراغ نا‌م‌های طولانی مانند Ice Cream Sandwich برود.

گوگل به رسم سال‌های گذشته کنفرانس Google I/O 2007 را از 17 تا 19 می برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود که در همین رویداد شاهد رونمایی از بیلد جدید اندروید باشیم.

 

وب سایت تک شات

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها