مدیر جدید آب و هوای سازمان ملل:

اقدام در جلوگیری از گرمای زمین متوقف‌ناشدنی است

اقدام در جلوگیری از گرمای زمین متوقف‌ناشدنی  است
شنبه 7 اسفند 1395 - 14:42

مدیر جدید آب و هوای سازمان ملل نگران تصمیم آتی دونالد ترامپ در خصوص تفاهم‌نامه آب و هوای سازمان ملل است.

به نقل از بی بی سی; پاتریشیا اسپینوزا، مدیر جدید آب و هوای سازمان ملل متحد در مورد تصمیم جدید رییس جمهور آمریکا در خصوص تفاهم نامه آب و هوا، اظهار نگرانی کرد.

مدیر جدید آب و هوای سازمان ملل اذعان می کند او در مورد دونالد ترامپ نگران است،  اما مطمئن است که اقدام برای جلوگیری از تغییر آب و هوا مقوله ای غیر قابل توقف است.

دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمریکا گفته است می خواهد تفاهم نامه آب و هوای سازمان ملل متحد را نقض و بودجه برنامه انرژی پاک در سازمان ملل متحد را متوقف کند.

اما پاتریشیا اسپینوزا، دیپلمات سابق مکزیکی در گفتگو با بی بی سی اظهار داشت هرگونه تأخیر در اعلام نهایی سیاست جدید، نشان دهنده این است که موضوع هنوز حل نشده است.

او اواخر این هفته به آمریکا سفر می کند تا در دیدار با وزیر امور خارجه جدید این کشور، تلاش خود را برای حل مشکل، انجام دهد.

به گفته اسپینوزا، « متوقف کردن بودجه برنامه انرژی پاک برای ایالات متحده مخرب تر از ترک همه جانبه روند فعلی مذاکرات آب و هوا است.»

آمریکا سالیانه حدود 4 میلیون دلار برای این برنامه می پردازد و اغلب 2 میلیون دلار  اضافی نیز بصورت داوطلبانه در بودجه لحاظ می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها