ضربات سنگین ارتش سوریه به داعش و النصره در شمال و جنوب سوریه

ضربات سنگین ارتش سوریه به داعش و النصره در شمال و جنوب سوریه
يکشنبه 8 اسفند 1395 - 19:36

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد نیروهای ارتش شهرک تادف در جنوب شرق شهر الباب را از گروه تروریستی داعش بازپس گرفته و ضربات سنگینی به این گروهک وارد کرده اند.

العالم سوریه

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای ضمن اعلام باز پس گیری شهرک تادف در جنوب شرق شهر الباب را از گروه تروریستی داعش، اعلام کرد نیروهای ارتش ضربات سنگینی به این گروهک وارد کرده اند که بر اثر آن شمار زیادی از عناصر آن کشته و زخمی شده و تسلیحات آنها منهدم گردیده است.
فرماندهی نیروهای مسلح سوریه همچنین افزود نیروهای ارتش در حال خنثی کردن بمب ها و مین های کار گذاشته توسط تروریست ها در ساختمان ها و اماکن عمومی هستند.
این بیانیه می افزاید نیروهای ارتش راههای مواصلاتی منطقه را به کنترل خودشان درآوردند که سرآغازی برای تحول در عملیات جنگی علیه گروه تروریستی داعش است.

از سوی دیگر، یگان های ارتش سوریه در درعا، تلاش عناصر جبهه النصره برای پیشروی به طرف "محله های الکرک، گمرک قدیم، محله بدوی ها و گردان متروکه دفاع هوایی" را نقش بر آب کردند و دو تانک النصره را در محله الکرک، یک تانک دیگر را در شمال غرب گمرک قدیم، و سه خودروی زرهی را در میدان مصری هدف قرار دادند.

در این درگیری ها، ده ها تروریست نیز به دست نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند.
216

 

پربیننده ترین خبرها