گزارش فرماندهی ارتش سوریه درباره آزادی تدمر+ویدئو

پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 - 20:41

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه بازپس گیری شهر تدمر پس از خسارتهای گسترده به گروه تروریستی داعش را رسما اعلام کرد.

العالم ـ سوریه

فرماندهی ارتش امروز پنجشنبه در بیانیه ای تاکید کرد: پس از مجموعه ای از عملیات نظامیِ موفق و با پشتیبانی هوایی جنگنده های سوری و روسی، یگانهای ارتش و نیروهای مسلح با همکاری با نیروهای متحد و هم پیمانان پس از وارد کردن خسارتهای گسترده به داعش، شهر تدمر ومناطق اطراف آن را بازپس گرفتند. یگانهای مهندسی در حال خنثی کردن بمبهای کارگذاشته شده در ساختمانها و خیابانها ومیدانهای عمومی شهر هستند.

این فرماندهی افزود: این دستاورد به علت جایگاه تاریخی و تمدنی شهر تدمر و همزمان بودن آن با پیروزی های ارتش سوریه در حومه شمال شرق حلب از اهمیت بالایی برخوردار است به گونه ای که ضربه ای مهلک بر گروه تروریستی داعش وارد می کند که اینک به علت حملات نیروهای مسلح و متحدانش در حال فروپاشی است. 

در این بیانیه آمده است که این دستاورد نشان می دهد که ارتش سوریه با همکاری دوستانش تنها قدرت تاثیرگذارکه قادر به مبارزه با تروریسم و ریشه کنی آن است. همچنین کنترل شهر تدمر موجب گسترش عملیات نظامی نیروهای مسلح قهرمان علیه داعش در محورهای متعدد می شود و خطوط امدادرسانی آنها را قطع می کند.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در پایان تاکید کرد که ارتش سوریه با همکاری با نیروهای متحد، امروز، برای ادامه عملیات علیه داعش و جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی تا بازگشت امنیت و ثبات به تمام نقاط میهن مصمَم تر شده است.

210

پربیننده ترین خبرها