موضع الحشد الشعبی درباره سفر العبادی به آمریکا

موضع الحشد الشعبی درباره سفر العبادی به آمریکا
چهارشنبه 2 فروردين 1396 - 15:15

سخنگوی رسمی الحشد الشعبی در عراق گفت که سفر حیدر العبادی نخست وزیر عراق به آمریکا به دعوت دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور صورت گرفته است و امیدواریم که موضع حیدر العبادی در سفر به آمریکا همانند مواضع وی در محافل بین المللی، درحمایت از الحشد الشعبی باشد.

العالم عراق
 

به گزارش خبرنگاران العالم، اهمیت سفر حیدر العبادی به آمریکا از این جهت است که وی درنشست وزرای دفاع ائتلاف بین المللی ضد داعش شرکت خواهد کرد.
«احمد الاسدی» سخنگوی رسمی الحشد الشعبی طی سخنانی گفت: «امیدواریم که موضع حیدر العبادی در سفر به آمریکا همانند مواضع وی در محافل بین المللی، درحمایت از الحشد الشعبی باشد».
وی ادامه داد: «امیدواریم که حیدر العبادی دراین نشست ها وسفرها ازنقش مهمی که الحشد الشعبی به عنوان یک موسسه امنیتی به ویژه  پس از تصویب قانون آن ایفا می کند، سخن گوید».
وی افزود: الحشد الشعبی امروزه یک نهاد نظامی و امنیتی مستقل و وابسته به نیروهای مسلح است و به طور مستقیم با فرمانده کل نیروهای مسلح ارتباط دارد و به همراه دیگر نیروهای مسلح، در برپایی نظام امنیتی کشور نقشی مهم را ایفا می کند.
الاسدی ابراز امیدواری کرد که عبادی به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در همه گفت و گوها و بحث هایش عملکرد نیروهای الحشد الشعبی و موفقیت ها و دستاوردهای این نیروها را بیان کند تا چهره واقعی درخشان از فداکاری های عظیم این نیروها در مبارزه با تروریسم را به نمایش بگذارد.
215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها