بازگشت هزاران خانواده به صلاح الدین

بازگشت هزاران خانواده به صلاح الدین
يکشنبه 27 فروردين 1396 - 15:22

وزارت مهاجرت و مهاجران شعبه استان صلاح الدین از ثبت نام بیش از 3300 خانواده بازگشته به شهرها و مناطق آزادشده در این استان خبر داد.

العالم - عراق

خبرنگار العالم گزارش داد "مهند صالح عبد الرحیم" مدیر اداره امور شعبه های این وزارت خانه روز یکشنبه با صدور بیانیه ای، اعلام کرد: وزارت مهاجرت و مهاجران، شعبه صلاح الدین 3397 خانواده را که به شهرها و مناطق آزادشده این استان در الدور، الضلوعیه، دجله، المعتصم، العلم، یثرب و الاسحاقی بازگشته اند، در مراکز ثبت بازگشت تابع این وزارت خانه، ثبت نام کرده است.
وی افزود: دفتر ثبت بازگشتگان شعبه این وزارت خانه در شهر الدور، 1157 خانواده، دفتر الضلوعیه 735 خانواده، دفتر دجله 710 خانواده، دفتر المعتصم 360 خانواده و دفتر العلم 292 خانواده و دفتر یثرب 111 خانواده بازگشته را ثبت نام کرده اند.
وی همچنین با اشاره به ثبت نام 32 خانواده در دفتر منطقه الاسحاقی خاطرنشان کرد که دفاتر ثبت نام همچنان در حال فعالیت هستند و خانواده ها پیوسته برای ثبت نام مراجعه می کنند.
گفتنی است مناطق الدور، الضلوعیه، دجله، المعتصم، العلم، یثرب و الاسحاقی همگی در سال 2015 توسط نیروهای الحشد الشعبی آزاد شده اند.
208

پربیننده ترین خبرها