پیشرفته ترین پهپاد پخش زنده به قیمت پورشه کی‌من

پیشرفته ترین پهپاد پخش زنده به قیمت پورشه کی‌من
سه شنبه 29 فروردين 1396 - 14:48

با پیشرفته ترین پهپاد پخش زنده ویدیویی یعنیFlying Eyed آشنا شوید. این پهپاد اولین پهپاد با کیفیت پخش ۶K واقعیت مجازی در دنیاست که قادر است فیلم‌ها را به صورت زنده، با کیفیت ۶K، با نمای ۳۶۰ درجه تا شعاع ۵ مایلی پخش کند.

العالم - گوناگون

بیشتر جادوی Flying Eye با سیستم پخش کننده بدون سیم مرتبط است که تحت عنوان Breeze شناخته می‌شود که به صورت انحصاری توسط شرکت ۳۶۰ Designs طراحی شده است. با کمک این سیستم تکنولوژی پیشرفته پخش زنده واقعیت مجازی از هر کجای دنیا از طریق شبکه‌هایی همچون یوتیوب، فیسبوک یا هدست‌های واقعیت مجازی امکان پذیر می‌شود. تصور کنید، از طریق این سیستم کاربر می‌تواند تمام زوایای۳۶۰ درجه یک فیلم واقعیت مجازی را مشاهده کند، مثلا یک بازی فوتبال یا یک کنسرت موسیقی و غیره.
Alx Klive مدیر عامل شرکت ۳۶۰ Designs درباره این محصول می‌گوید:”ما می‌خواهیم یک سیستم عامل مخصوص پخش زنده  فیلم‌های با کیفیت بالا برای افراد حرفه‌ای طراحی کنیم که قادر است فیلم‌های واقعیت مجازی زنده تولید کند. با این محصول هیچ محدودیتی برای فیلم برداری وجود ندارد.”
با افزایش تولید فیلم‌های ۳۶۰ درجه، پهپادهایی همچون Flying Eye نیز برای کاربران جذاب‌تر و مهم‌تر می‌شود. این پهپاد به سنسورهای دوربینی studio-grade مجهز است و شرکت ۳۶۰ Designe به مشتریان خود قول داده است که از طریق این محصول  قادر خواهند بود تصاویر زنده با کیفیت، همراه با سیستمی با سازگاری بالا تولید کنند.
از ویژگی‌های اصلی پهپاد Flying Eye می‌توان به قابلیت پخش با سرعت بالا (کمتر از یک ثانیه) تصاویر ۶K و همچنین تجهیز به بهترین دوربین ۳۶۰ درجه که با عنوان mini EYE3 شناخته می‌شود (البته این پهپاد قادر است ۳۳ دوربین دیگر را نیز حمل کند) اشاره کرد. بهترین قابلیت این پهپاد این است که قادر است تنها توسط ۱۱ نفر هدایت شود و با وجود قابلیت‌های پیچیده، نیاز به نفر دیگری برای کنترل دوربین ۳۶۰ درجه ندارد.
با وجود چنین قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی، توقع نداشته باشید که این محصول چندان ارزان باشد. این پهپاد با قیمت فوق العاده گران ۷۵ هزار دلار به فروش می‌رسد. جالب است بدانید با این پول می‌توانید یک جگوار کوپه و یا یک پورشه کی‌من بخرید!

منبع : doornegar

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها