پاسخ بسیج مردمی به "وقاحت" اردوغان

پاسخ بسیج مردمی به
پنج‌شنبه 31 فروردين 1396 - 22:29

رئیس فراکسیون پارلمانی "صادقون" که شاخه سیاسی گروه "اهل الحق" را تشکیل داده است، آزادسازی شهر تلعفر را پاسخی به وقاحت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دانست.

العالم - عراق

به گزارش پایگاه خبری "روسیا الیوم"، حسن سالم به شبکه خبری سومریه گفت: "برخورد گزینشی سازمان ملل و شورای امنیت با گروه های تروریستی و حامیان آنها باعث شده است که اردوغان و عناصر وابسته به صهیونیست ها با استفاده از مزدوران تروریست خود، به ملتها حمله کرده و انسان های بیگناه در عراق و سوریه را به خاک و خون بکشند."

سالم گفت: "نیروهای الحشد الشعبی بسیار بزرگتر از اردوغان و اظهارات وقیحانه او هستند."

وی تصریح کرد: "ما در عمل و با آزادسازی خاک کشورمان با جانفشانی، پاسخ حامیان تروریسم را می دهیم نه با توسل به شگردهای مزورانه و نفاق آنها در سطوح بین المللی و منطقه ای."

سالم گفت: "ما به زودی تلعفر و سایر شهرهای عراق را از اشغال داعش دست پروده اردوغان آزاد خواهیم کرد و این، پاسخ ما به وقاحت اوست."

وی خاطرنشان کرد که سایه فشارهای آمریکا همچنان بر دولت عراق سنگینی می کند و اجازه نمی دهد دولت پاسخ تجاوزات ترکیه را بدهد. هیچ عذری برای این سکوت و واکنش ضعیف پذیرفته نیست.

گفتنی است اردوغان نیروهای الحشد الشعبی در عراق را یک گروه تروریستی خوانده و ایران را متهم به اعمال نفوذ در چهار کشور منطقه و تلاش برای ایجاد امپراتوری فارس کرده بود.

208 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها