عضو هيات موسس کميته هاي مردمي يمن :

دخالت سعودی، تاخیر در پیروزی انقلاب یمن

دخالت سعودی، تاخیر در پیروزی انقلاب یمن
جمعه 10 تير 1390 - 06:04

عضو هيات موسس کميته هاي مردمي يمن دليل تاخير در پيروزي انقلاب مردم و استقرار نيافتن نظام جديد در کشورش را دخالت رژيم سعودي و تسلط مزدوران سعودي در يمن دانست.

نايف الشرعبي روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبري العالم گفت: تشکيل نشدن نظام جديد در يمن دو علت دارد. يکي، تسلط رژيم آل سعود بر رژیم دیکتاتوری يمن و هراس از تاثيرات انقلاب مردم يمن و دلیل دوم هم حضور نیروهایی وابسته به رژيم سعودی که دستورات سعودي ها را در یمن اجرا مي کنند.

وي در عین حال با تاکید بر تداوم فعالیت های مردمی تا محقق شدن اهداف انقلاب گفت: باقيمانده هاي رژيم صالح از تانک، راکت و موشک عليه مردم استفاده مي کنند.

الشرعبی تصریح کرد: آنچه در استان ابين روي مي‌دهد جنگ با القاعده نيست ،جنگ با مردم است.

همچنین مانع المطري از فعالان هماهنگ ‌کننده انقلاب جوانان یمن در ميدان التغيير با تصریح بر اینکه علی عبدالله صالح دیکتاتور این کشور عضوی از گروه سعودی ها در یمن است ،افزود: مردم يمن براي اداره امور کشور خود در شرایط کنونی به تشکيل شوراي انتقالي و تحرک جامعه ‌بين‌المل نياز دارند.

المطري گفت: باقيمانده هاي رژيم صالح به کمک رژيم مداخله گر سعودي همچنان تلاش مي‌کنند يمن را وارد جنگ داخلي کنند، اما مردم در برابر اين تلاش ها ايستاده اند.

وي افزود: مرحله اول انقلاب يمن، که همان براندازي رژيم بود، به پايان رسيد و اکنون مردم براي براندازي تسلط سعودي ها بر کشورشان تلاش مي کنند و بي‌گمان پيروز خواهند شد.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها