فیلم ساختگی برای شکستن ارادۀ زندانیان فلسطینی+ ویدئو

فیلم ساختگی برای شکستن ارادۀ زندانیان فلسطینی+ ویدئو
دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 - 17:49

رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس با انتشار ویدیوهای ساختگی، سعی در تضعیف روحیه و شکستن ارادۀ زندانیان اعتصاب کننده فلسطینی دارند.

العالمفلسطین اشغالی

در حالی که هر لحظه وضعیت سلامتی اعتصاب کنندگان فلسطینی دربندِ زندان های رژیم صهیونیستی رو به وخامت گذاشته است، رسانه های رژیم اشغالگر قدس ویدیویی را منتشر کردند که در آن فردی در حال غذا خوردن است. مرکز زندان های "اسرائیل" ادعا کرده که این فرد مروان البرغوثی اسیر مشهور فلسطینی است.

به گزارش شبکه روسیا الیوم، رسانه های اسرائیلی با انتشار این ویدئو مدعی شدند: "مروان برغوثی" که رهبری اعتصاب غذای نامحدود زندانیان فلسطینی تحت عنوان "آزادی و کرامت" را بر عهده دارد بطور مخفیانه به اعتصاب غذا پایان داده و در سلول خود در حال غذا خوردن است!

در همین حال فدوی البرغوثی، همسر مروان البرغوثی درباره صحت این نوار ویدیوی ابراز تردید کرد. وی در کنفرانسی خبری در رام الله در مرکز کرانه باختری گفت: این ویدیو ساختگی است و شیوه ای کثیف و رذیلانه است.

از سوی دیگر کمیته ملی مسئول اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل نیز، اخبار رسانه‌های اسرائیلی درباره تعلیق اعتصاب غذای مروان البرغوثی را تکذیب کرد.

این کمیته در بیانیه‌ای اعلام کرد: ادعای مرکز زندان‌های اسرائیل درباره تعلیق اعتصاب غذای مروان البرغوثی، از رهبران جنبش فتح صحت ندارد و تنها تلاش سخیفانه‌ای برای هدف قرار دادن اراده اعتصاب غذاکنندگان است.

در این بیانیه آمده است: رسانه‌های اسرائیلی جنگ خطرناکی از دروغ‌گویی را آغاز کرده‌اند که هدف آن ایجاد تنش در میان مردم فلسطین و بین اسرایی است که اعتصاب غذا کرده‌اند.

این کمیته از رسانه‌های فلسطینی خواست به آگاهی ملی و عدم تبلیغ اطلاعات رسانه‌های اسرائیلی توجه داشته باشند.

کمیته یاد شده از رسانه های فلسطینی خواست تا با هوشیاری و اعتماد ملی مبتنی بر آگاهی با هرگونه اطلاعات کاذب از سوی رسانه های صهیونیستی مقابله کنند.

رسانه های رژیم صهیونیستی درباره این ویدئو ادعا کردند که برغوثی زندانیان (اسرای فلسطینی) را مجبور به تحمل گرسنگی می کند، اما خود مخفیانه غذا می خورد.

نزدیک به دو هزار اسیر فلسطینی از 17 آوریل (28 فروردین) در زندان های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده اند تا به این وسیله اعتراض خود را به شرایط نامساعد زندان های رژیم صهیونیستی و زیر پا گذاشتن حقوق زندانیان به گوش جهانیان برسانند.

221

پربیننده ترین خبرها