ویدیو؛ از لج شوهرش 9000 دلار را بلعید!

دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 - 20:57

یک زن کلمبیایی 9 هزار دلار اسکناس 100 دلاری را بلعید تا به دست همسر سابقش نیفتد!

العالم - گوناگون

به گزارش پایگاه خبری "صیدا آنلاین"، "ساندرا ملینا المیدا"، در حالی که از درد شدید شکم به خود می پیچید، به بیمارستانی در شهر "باکارامانگا" منتقل شد. دیری نگذشت که پزشکان متوجه انسداد در معده این زن شدند و وی را بلافاصله به اتاق عمل بردند؛ آنها در کمال شگفتی متوجه شدند که مقدار قابل توجهی اسکناس در معده این زن وجود دارد.

پایگاه خبری "اودیتی سانترال" گزارش داد پزشکان با عمل جراحی اغلب اسکناس ها را که 100 دلاری بودند از معده ساندرا خارج کردند، اما بخشی از این اسکناس ها وارد روده بیمار شده تا به شکل طبیعی دفع شود.

از آنجا که کشف این همه اسکناس در داخل وعده یک بیمار، اتفاق غیر عادی است، بیمارستان پلیس را در جریان گذاشت. پلیس در تحقیقات خود از این زن – البته بعد از بهبود – دریافت که داستان، یک داستان جنایی نیست بلکه صرفا یک حرکت نومیدانه بوده است.

ساندرا اعتراف کرد که این پول ها را همراه با همسر سابقش برای مهاجرت به پاناما جمع کرده بود اما کارها آن طور که انتظار می رفت پیش نرفت. با بروز اختلاف بین زن و شوهر، کار آنها به جدایی کشید. پس از جدایی، همسر این زن مدعی نصف پولی شد که با فروش اثاث خانه و موتور سیکلت و باقی وسایلشان تهیه کرده بودند.

اما ساندرا که حاضر نبود سهم همسرش را از پس انداز مشترکشان بدهد لذا همه تمام اسکناس ها را یک به یک درون لایه های نایلونی پیچیده و قورت داد. ولی اندکی بعد با درد شدید معده راهی بیمارستان شد.
پلیس پس از تأیید اظهارات ساندرا، وی را بدون هیچ گونه اتهامی، آزاد کرد. وی پس از بهبود کامل، 5700 دلار را بازگرداند.

208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها