شب پر آشوب لندن؛ حمله به رستوران و مشروب‌فروشی

شب پر آشوب لندن؛ حمله به رستوران و مشروب‌فروشی
يکشنبه 14 خرداد 1396 - 03:45

ساعتی پس از حادثه پل لندن، پلیس انگلیس دقایقی پیش از یک حادثۀ دیگر در محلۀ "بارو مارکت" پایتخت خبر داد که در ان شمار زیادی رستوران‌ و مشروب فروشی واقع است.

العالم - اروپا

در این حادثه که در یک مشروب فروشی روی داد، دست کم گلوی 3 نفر با کارد بریده شد.عامل یا عاملان این حادثه هنوز بازداشت نشده اند.

باتوجه به اینکه در این محله واقع در مرکز لندن  شمار زیادی از مردم حضور داشتند، پلیس به سرعت در حال تخلیۀ این محل از جمعیت است و مردم نیز سراسیمه درحال فرار از این محدوده هستند.

این در حالی است که ساعتی پیش، برخورد یک خودرو ون با عابران بر روی پل مشهور لندن، چندین زخمی بر جا گذاشته بود.

دقایقی پیش در منطقه  واکسال  لندن واقع در مرکز این شهر سومین حادثه نیز رخ داده و پلیس مسلح و ضد تروریستی به منطقه اعزام شده است.

سی ان ان به نقل از شاهدان عینی نوشت: دو نفر وارد رستورانی در نزدیکی پل لندن شدند و دو نفر را در داخل آن با کارد مجروح کردند.

پلیس انگلیس دقایقی پیش و در پی 3 حادثه پی در پی در مرکز لندن ، بخش اموزش های ویژه ی شرایط اضطراری را روی پایگاه اطلاع رسانی خود فعال کرده است. فرار، پنهان شدن و اطلاع به پلیس از مهمترین مواردی است که در این پایگاه بر ان تاکید شده است. برخی منابع اعلام کرده اند پلیس احتمال میدهد حوادث مشابه دیگری  روی دهد.

در همین حال، بی بی سی اعلام کرد؛ پلیس لندن بعد از حادثه حمله در پل لندن در حال جستجوی 3 مظنون است که احتمالا مسلح هستند.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی،  پلیس انگلیس از کشته شدن شمار زیادی از افراد در حوادث شنبه شب در لندن خبر داده است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها