عصر امروز؛ بزرگداشت یاد شهدای ترور در مدرسه عالی شهید مطهری

عصر امروز؛ بزرگداشت یاد شهدای ترور در مدرسه عالی شهید مطهری
يکشنبه 21 خرداد 1396 - 12:42

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم بزرگداشت شهدای گرانقدر 2 حادثه تروریستی هفته گذشته تهران، ساعت 16:30 تا 18:30 امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می شود.

العالم- ایران

حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: مراسم بزرگداشت شهدای 2حوادث تروریستی 12 رمضان تهران(چهارشنبه 17 خرداد)، عصر امروز از ساعت 16 و30 دقیقه با حضور مردم شهید پرور، خانواده معظم شهدا و مسئولان لشگری و کشوری در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه حمله تروریستی به خانه ملت و مرقد مطهر امام راحل و شهادت جمعی از هموطنان شریف و بی گناه موجب تاثر م لی شد اظهار کرد: از امیت همیشه در صحنه ایران به ویژه شهروندان تهرانی دعوت می کنیم که دراین مراسم باشکوه شرکت کنند.
وی با تقدیر از حضور باشکوه و دشمن شکن ملت در مراسم تشییع شهدای ترور تصریح کرد: حضور حماسی مردم ایران اسلامی در مراسم بزرگداشت این شهدا بار دیگر به دشمنان قسم خورده این نظام الهی ثابت می کند که ملت ایران هیچ گاه دست از آرمان های خود بر نمی دارند و حاضرند تا در این راه جان خود را نیز تقدیم کنند.
روز چهارشنبه 17 خرداد و مصادف با 12 رمضان در2حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.

ایرنا

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها