حمله با چاقو به يك افسر پليس در فرودگاهي در ميشيگان آمريكا

حمله با چاقو به يك افسر پليس در فرودگاهي در ميشيگان آمريكا
چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 22:57

مقام های فرودگاه بین المللی بیشاپ شهر فلینت در ایالت میشیگان آمریکا اعلام کردند یک افسر پلیس در این فرودگاه طی ساعات اولیه صبح چهارشنبه با چاقو هدف حمله قرار گرفت.

مقام های آمریکایی در این باره اعلام کردند این حادثه، احتمالا یک حادثه تروریستی بوده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از شیکاگو، مقامات فرودگاه بیشاپ در این باره در پیامی که از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر شد اعلام کردند فرد مظنون در این حادثه اکنون در بازداشت به سر می برد.
برخی از رسانه های آمریکایی نیز در گزارش هایی اعلام کردند فرد مظنون در حالی که فریاد "الله اکبر" سر می داد، افسر پلیس را چندین بار با چاقو مورد اصابت قرار داد.
این رسانه ها نیز این حادثه را احتمالا یک اقدام تروریستی خواندند.
مسئولان فرودگاه بیشاپ در این باره اعلام کردند افسر پلیسی که در این حادثه هدف حمله قرار گرفت در وضعیت پایدار به سر می برد، و بازجویی از عامل این حمله اکنون در حال انجام است.
همچنین بر اساس گزارش های منتشر شده، در این حادثه به هیچ یک از مسافران در فرودگاه آسیبی نرسید، اما فرودگاه بیشاپ تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
پلیس ایالتی میشیگان در این باره اعلام کرد پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) اکنون در حال انجام تحقیقات در خصوص حادثه مذکور است. نیروهای امداد رسان محلی و نیروهای پلیس محلی نیز در محل وقوع حادثه حضور دارند.
بر اساس گزارش برخی رسانه ها به نقل از مقامات پلیس، فرد عامل این حمله تابعیت کانادا را دارد و اهل ایالت کبک است.
درهمین حال برخی منابع گزارش کردند که مقام های پلیس آمریکا از تخلیه کامل فرودگاه بیشاپ ایالت میشیگان آمریکا در پی حمله مسلحانه فردی به مامور پلیس در این فرودگاه خبر دادند./خبرگزاری صدا و سیما

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها