حماس: مذاکره با اسرائیل بی فایده است

حماس: مذاکره با اسرائیل بی فایده است
چهارشنبه 4 خرداد 1390 - 05:35

يکي از رهبران جنبش مقاومت اسلامي فلسطين تاکيد کرد، سخنان بنيامين نتانياهو نشان مي دهد مذاکرات حتي اگر 20 سال ديگر هم ادامه پيدا کند، رژيم اشغالگر قصد ندارد به گروه مذاکره کننده هيچ امتيازي بدهد بنابراين مذاکره با اين رژيم بي فايده است.

 محمد الکتري روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: سخنراني نتانياهو در کنگره آمريکا بيانگر ماهیت نژاد پرستانه رژيم اسرائيل بود، و نشان داد که مذاکره با این رژيم بي فايده است.

 وي با اشاره به اينکه رژيم اشغالگر نمي خواهد هيچ کشوري به فلسطيني ها بدهد ، افزود: رژيم اسرائيل قصد ندارد قدس و حتی مرزهای 67 و یا 48 را به فلسطيني ها بازگرداند، بلکه قصد دارد فلسطيني ها را حتي به خارج از مرزها اخراج کند.

 الکتري اظهار داشت سخنان نتانياهو نشان مي دهد که حتي اگر مذاکرات 20 سال ديگر هم ادامه پيدا کند وي قصد ندارد به گروه مذاکره کننده هيچ امتيازي بدهد: بنابراين مذاکره بي فايده است و امت عرب و مسلمان و فلسطيني ها بايد براي کمک به مسئله فلسطين متحد و يکپارچه شوند و براي بازپس گيري حقوق فلسطين با استفاده از زور از اشغالگران غاصب آماده شوند.

 عضو برجسته حماس تاکيد کرد رژيم اشغالگر هيچ گونه مذاکرات جدي انجام نخواهد داد و سعي دارد زمان بيشتري براي افزايش شهرک سازي و فريب افکار عمومي جهاني به دست آورد و وانمود کند که خواستار مذاکره با فلسطيني ها و دادن حقوق شان است اما واقعيت چيز ديگري است.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها