آموزش امنیتی اروپایی ها در مدرسه صهیونیستی!

آموزش امنیتی اروپایی ها در مدرسه صهیونیستی!
دوشنبه 12 تير 1396 - 01:16

یک پایگاه خبری رژیم اشغالگر قدس از توسعه جدی همکاری های امنیتی رژیم صهیونیستی و چند کشور اروپایی خبر داد.

العالم فلسطین

پایگاه اینترنتی "وللا" وابسته به رژیم صهیونیستی در گزارشی به توسعه همکاری های امنیتی میان این رژیم و چند کشور اروپایی اشاره کرد.

براساس این گزارش رژیم صهیونیستی آموزش برخی یگان های نظامی و پلیس اروپا را در زمینه مقابله با تروریسم بر اساس تجاربی که دستگاه‌های امنیتی اسرائیلی در این زمینه کسب کرده اند، به عهده گرفته است.

پایگاه خبری "عربی 21" در این خصوص گزارش کرد: سایت اینترنتی "وللا" وابسته به رژیم صهیونیستی در گزارش خود خاطرنشان کرده است که پلیس اسرائیل مدرسه ای ویژه این امر تاسیس کرده است و این مدرسه با استقبال روز افزون اروپایی ها روبرو شده است.

این گزارش می افزاید: مشتریان این مدرسه به یگان ها و نیروهای ویژه مقابله با تروریسم در اروپا  ملحق می شوند.

پایگاه اینترنتی وللا در ادامه به نقل از "رون کریگ" مسئول و ناظر آموزشی این مدرسه نوشت: "اروپایی ها بسیار تمایل دارند با ابزارها و روش های مقابله اسرائیل با چالش ها و تهدیدات امنیتی جدید بویژه عملیات حمله با چاقو و زیر گرفتن با خودرو و.. آشنا شوند."

وی گفت:"ما به مشتریان خود نحوه و ضرورت مقابله رودررو با "تروریست ها" را آموزش می دهیم".

وی با طرح این ادعا که وقوع عملیات تروریستی در چند کشور اروپایی، اروپایی‌ها را وادار کرد که برای کسب تجارب اسرائیلی ها در این زمنیه به اسرائیل نزدیک شوند، خاطرنشان کرد که مدیریت این مدرسه اسرائیلی از نمایندگی های ذی ربط اروپایی که خواهان استفاده از خدمات این مدرسه هستند می خواهد تا پایان دوره های آموزشی برگزار شده برای نیروهای امنیتی سایر کشورهای اروپایی، منتظر بمانند. 

کریگ تاکید کرد که گاهی افسران اسرائیلی فعال در این مدرسه برای برگزاری دوره های آموزشی ویژه دستگاه های امنیتی عازم کشورهای اروپایی می شوند.
213

پربیننده ترین خبرها