رسانه صهیونیستی:احداث دیوار نمی‌تواند جلوی حزب الله را بگیرد

رسانه صهیونیستی:احداث دیوار نمی‌تواند جلوی حزب الله را بگیرد
شنبه 17 تير 1396 - 14:00

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد عملی شدن طرح احداث دیوار در مرز فلسطین اشغالی با لبنان نیز نمی تواند مانعی در برابر نفوذ مبارزان حزب الله به داخل شهرک های مرزی شود.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، نگرانی شدید مراکز امنیتی رژیم اشغالگر موجب شد تا تدابیر امنیتی ویژه ای را برای مناطق تماس با لبنان در نظر بگیرند. یکی از این تدابیر طرح احداث دیوار بتونی است که جنوب لبنان را از شمال فلسطین اشغالی جدا خواهد ساخت. مقامات این رژیم بر این باورند که احداث این دیوار می تواند خطر مقاومت لبنان را دور کند، اما واقعیت ها ثابت کرده است این برداشت توهمی بیش نیست. توهمی بودن این برداشت، پیشاپیش در سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان آمده بود اما این بار تل آویو اعتراف کرد ساخت این دیوار در مرز لبنان نمی تواند  مانعی در مسیر حمله احتمالی حزب الله به شهرک های شمال فلسطین اشغالی  باشد.

این جمله ای است که شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی بدان اشاره کرده و نوشته است، ممکن است این دیوار تا حدودی پیشروی عناصر حزب الله را به تاخیر بیندازد اما حزب الله با توجه به نقشش در سوریه، تجربه بالایی دارد، ضمن اینکه عناصر این حزب برای نفوذ به داخل فلسطین اشغالی، به ویژه تسلط بر شهرک ها، اعتماد به نفس بالایی دارند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود، مراکز امنیتی در فلسطین اشغالی به خوبی می دانند دیوار مرزی نمی تواند مانعی در برابر عملیات زمینی نیروهای حزب الله باشد.
شبکه دوم تلویزیون رژیم سپس با اشاره به مراحل ساخت این دیوار، اعلام کرد،  در گام اول این دیوار در منطقه غربی الجلیل و در نزدیک شهرک های حنیطه و شلومی  بنا می شود و سپس به سمت شهرک های مسکافعام، لمتلی و منعره تداوم خواهد یافت.

خبرگزاری صدا و سیما

پربیننده ترین خبرها