گفتگوهاي بحرين خواسته مردم رابرآورده نمیکند

گفتگوهاي بحرين خواسته مردم رابرآورده نمیکند
سه شنبه 28 تير 1390 - 17:39

منامه (العالم)ـ عضو مستعفي پارلمان بحرين با اشاره به يکي از خواسته هاي اصلي مردم که تشکيل حکومت منتخب است؛گفت: خواسته هاي مردم مورد توجه آل خليفه در نشست گفتگوها نيست.

هادي موسوي سه شنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم درباره موضوعات مطرح در نشست گفتگوها، اظهار داشت: موضوع حکومت منتخب و بسياري مسايل ديگر در فهرست بررسي نشست گفتگوها قرار داشت ولي آنگونه که بيانگر خواست و اراده مردمي باشد، مورد بررسي قرار نگرفته است و فقط به گونه اي مطرح شده که گفته شود اين موضوعات در نشست گفتگوها بحث و بررسي شد.

موسوي گفت: رژيم حاکم با مخالفاني واقعي که در تلاش براي اصلاح اوضاع سياسي و امنيتي هستند، روبروست.

وي آزادي بازداشت شدگان را خواستار شد و افزود: اخراج کارمندان به دليل گرايشهاي مذهبي همچنان ادامه دارد و با کساني که وابسته به مذهب مشخصي هستند بد رفتاري مي شود.

اين نماينده مستعفي بحريني با بيان اين که در گفت وگوها اصلا صحبتي از بازداشت شدگان نشده است، خاطرنشان کرد: آزادي برخي از افراد، به معني آزادي زندانيان سياسي نيست.

وي گفت: اگر رژيم به دنبال آزادي زندانيان بود بايد رهبراني از قبيل حسن مشيمع ، شيخ عبدالجليل المقداد ، شيخ عبدالوهاب حسين و استاد ابراهيم شريف را آزاد مي کرد. به ويژه که استاد ابراهيم شريف دبير کل جمعيت وعد است و اين جمعيت بخشي از گروه هاي شرکت کننده در اجلاس گفت و گو را تشکيل مي دهد. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها