پیشروی انقلابیون لیبی در جبهه های نبرد

پیشروی انقلابیون لیبی در جبهه های نبرد
پنج‌شنبه 30 تير 1390 - 17:49

عضو جنبش جوانان انقلابي در طرابلس پايتخت ليبي گفت که انقلابيون درهمه جبهه هاي درگيري با نيروهاي قذافي به موفقيت دست يافته و پيشروي آنها چشمگير بوده است.

" اشرف القره بوللی" شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، خاطرنشان کرد که نیروهای پیمان  آتلانتیک شمالی(ناتو) درمقابل پیشروی انقلابیون ایستاده اند وتلاش دارند با دور زدن انقلاب به کسانی که در خدمت منافع کشورهای اروپایی هستند، کمک کنند.

وی تصریح کرد: پیشروی انقلابیون لیبی بویژه در جبهه البریقه زیاد بوده و خسارت های زیادی را به نیروهای قذافی وارد کرده اند و آنها مجبور شده اند به سمت راس لانوف عقب نشینی کنند.

عضو جنبش جوانان انقلابی لیبی به اقدام نیروهای قذافی در مین گذاری مناطق مختلف لیبی بویژه اطراف تاسیسات نفتی اشاره و خاطرنشان کرد: انقلابیون لیبی سرگرم پاکسازی میادین مینی هستند که نیروهای قذافی بر اساس سیاست " سرزمین سوخته" ایجاد کرده اند.

القره بوللی با تاکید به اینکه انقلابیون اصرار دارند بسرعت ریشه ظلم در لیبی کنده شود ، گفت: کشورهای غربی بزرگترین مانع پیشروی انقلابیون ملتزم به اسلام هستند.

وی با بیان اینکه " راهکار پایان بحران لیبی نظامی است و نه سیاسی، افزود: انقلابیون لیبی برای پیروزی نیازی به مساعدت بیگانه ندارند چنانچه در آزادسازی بنغازی و موفقیت های در کوههای غربی مشاهده شد.

این عضو جنبش جوانان انقلابی لیبی تاکید کرد: سلاح هایی که فرانسه در اختیار انقلابیون قرار داده ، سبک هستند و به هیچ وجه در حد و اندازه سلاح های دراختیار نیروهای قذافی نیست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها