محکوميت موضع اروپا درباره شهادت دو فلسطيني

محکوميت موضع اروپا درباره شهادت دو فلسطيني
چهارشنبه 12 مرداد 1390 - 07:26

رام الله (العالم) - عضو شوراي قانون گذاري جنبش فتح فلسطين موضع اتحاديه اروپا را درباره شهادت دو فلسطيني به دست نيروهاي اشغالگر صهيونيستي را محکوم کرد.

"ابوعلي شاهين" چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم درباره حمله دوشنبه نيروهاي اشغالگر به اردوگاه قلنديا در کرانه باختري و شهادت دو جوان فلسطيني گفت: امکان ندارد رژيم صهيونيستي از طرح صهيونيستي و استعماري که مبتني بر قتل فلسطيني ها و عرب هاست عقب نشيني کند.

وي گفت: اروپا موسس رژيم صهيونيستي در منطقه است که وظيفه آن قتل انسان هاست، آنطور که در ديرياسين، نصرالدين، الطرطوره، خان يونس، رفح و ديگر مناطق روي داد.

عضو شوراي قانون گذاري جنبش فتح اظهار داشت: صهيونيست ها همچنان در مسير آموزه هاي يهوديان که ريختن خون ديگر ملت ها را جايز مي دانند حرکت مي کنند و يکي از سران صهيونيست ها در اين خصوص گفته است که عرب ها بايد چادر و وسايل خود را جمع کنند و به بيابان هايي که از آنجا آمده اند بازگردند.

شاهين از درخواست فرستاده سازمان ملل از رژيم صهيونيستي مبني بر خويشتن داري و اجراي تحقيق انتقاد کرد و گفت: آنها از تحت فشار قرار دادند رژيم صهيونيستي عاجز هستند و بلکه از صهيونيست ها دستور مي گيرند و سياست آمريکا نيز در چارچوب طرح صهيونيستي قرار دارد.

وي از موضع کشورهاي عربي نيز در اين خصوص انتقاد کرد و گفت: دولت هاي عربي قادر نيستند هيچ اقدامي عليه طرح صهيونيستي انجام دهند و رژيم هاي عربي مدت هاست که مرده اند و آنچه که از آنها مانده حالت احتضار است.

پربیننده ترین خبرها