پایان روزگار خوش صهیونیست‌ها در سینا

پایان روزگار خوش صهیونیست‌ها در سینا
يکشنبه 30 مرداد 1390 - 08:45

سرنگوني نظام مبارک، به آرامشي که صهيونيست‌ها در مناطق جنوبي فلسطين اشغالي و در منطقه "صحراي سينا" از آن بهره مند بودند، خاتمه داد.

"فتحي کليب" کارشناس مسائل رژيم صهيونيستي در خصوص عمليات ايلات در گفتگو با برنامه اين هفته "العين الاسرائيليه" از نگاه رسانه‌هاي اسرائيل شبکه العالم تصريح کرد: "بنيامين نتانياهو" نخست‌وزیر رژيم صهيونيستي در ابتدا انگشت اتهام خود را در خصوص عمليات ايلات به سوي قاهره و شوراي عالي نظامي مصر نشانه گرفت و مدعي شد سهل انگاري آنان باعث شد آنچه وی گروه‌هاي خرابکار نامید، در صحراي سينا عليه امنيت داخلي اسرائيل فعاليت کنند.

وي افزود: مطالبات مردم مصر براي لغو توافقنامه ننگین "کمپ ديويد" ميان رژيم اسرائيل و مصر که نظام سرنگون شده حسني مبارک آن را بر مردم مصر تحميل کرد، صهيونيستها را به وحشت انداخته است و آنان را با اين واقعيت روبرو ساخته است که سال‌هاي خوش آنها در مناطق هم جوار با صحراي سينا در حال افول است.

وي افزود: ارتش مصر مدتي پيش بمنظور تعقيب و شناسايي گروه‌هاي مخرب که خط لوله گاز مصر- اسرائيل را به دفعات هدف حمله قرار داده بودند، حضور فعالي در صحراي سينا داشت که اين امر زمنيه هاي حذف برخي از بندهاي توافقنامه کمپ ديويد را به صهيونيست‌ها گوشزد مي کند.

وي خاطرنشان کرد: صهيونيست‌ها مي‌خواهند عمليات ايلات را به ابزاري براي تحت فشار قرار دادن شوراي عالي نظامي تبديل کنند و از تن دادن شوراي عالي نظامي به مطالبات مردم مصر در لغو توافقنامه کمپ ديويد ممانعت کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها