در جریان تظاهرات علیه یک مقام صهیونیست؛

فریاد مرگ بر اسرائیل در لندن طنین انداز شد

فریاد مرگ بر اسرائیل در لندن طنین انداز شد
جمعه 15 مهر 1390 - 05:24

گروهي از مردم انگليس در حمايت از ملت فلسطين و اعتراض به سفر تزيپي ليوني وزير خارجه سابق رژيم صهيونيستي به لندن مقابل دفتر نخست وزيري انگليس تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، سازمان "همبستگي با فلسطين" این تظاهرات را برگزار کرد که در آن علاوه بر فعالان مدني، تعدادي از نمايندگان فعلي و سابق پارلمان انگليس، يهوديان مخالف صهيونيسم و مسلمانان مقيم لندن شركت داشتند.

شركت كنندگان پرچم هاي فلسطين و پلاكاردهاي متعددی علیه رژیم صهیونیستی در دست داشتند كه بر روي برخي از آنها نوشته شده بود: "اسرائيل جنايتكار و نژاد پرست است"، "جنايتكاران جنگي اسرائيل را اخراج كنيد"، "ليوني به جاي ملاقات با هيگ بايد به دادگاه لاهه برود"، "قاتل از انگليس خارج شو"، "مردم انگليس به جنايتكاران جنگي خوشامد نمي گويند".

آنان همچنين شعار مي دادند: "مرگ بر اسرائيل"، "مرگ بر صهيونيسم"، "فلسطين را آزاد كنيد"، "محاصره غزه را پايان دهيد"، "ليوني برو گمشو".

تجمع كنندگان همچنين سرودهايي را در حمايت از مردم فلسطين و مبارزات آنان عليه رژيم صهيونيستي مي خواندند.

'تزيپي ليوني' وزير خارجه سابق رژيم صهيونيستي و رئیس حزب "كاديما" در پارلمان این رژيم كه به لندن سفر كرده است، روز پنجشنبه با 'ويليام هيگ' وزير خارجه انگليس ديدار و گفت و گو كرد

پربیننده ترین خبرها