ارتباط قطر با بحران کویت

ارتباط قطر با بحران کویت
دوشنبه 14 آذر 1390 - 10:23

يکي از نمايندگان کويتي از تصميم براي تشکيل کميته تحقيق در جلسه آينده پارلمان براي بررسي مسأله تحويل 200 ميليون ريال قطر به يکي از شخصيت هاي کويتي از سوي نخست وزير قطر خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "سعودن حماد" در اظهاراتی تأکید کرد که درپی انتشار خبری در مطبوعات مبنی بر اینکه یک شخصیت کویتی 200 میلیون ریال قطری از "حمد بن جسم" دریافت کرده، در حال جمع آوری امضا برای تشکیل کمیته ای جهت تحقیق درباره این موضوع است.

به گفته این نماینده کویتی، این مبلغ در تاریخ 1/6/2011 به آن شخصیت کویتی تحویل داده شده که با موعد استیضاح نخست وزیر مستعفی کویت همزمان است.

وی با بیان اینکه این شخصیت کویتی نمی تواند این موضوع را تکذیب کند، اظهار داشت: اگر بخواهد تکذیب کند، این موضوع را با استناد به مدارک و اسامی کامل افراد افشا می کند.

وی با درخواست از مسئولان کویتی برای مقابله با دخالت قطر در امور کویت، تاکید کرد که مردم این کشور دخالت هیچ کشوری را نمی پذیرند.

 

از سوی دیگر "شیخ حمد بن جاسم" نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر اعلام کرده که قصد دارد علیه عامل انتشار سند تحویل مبلغ 200 میلیون ریال، شکایت کند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها