چراغ سبز آمریکا وغرب برای جنایت در بحرین

چراغ سبز آمریکا وغرب برای جنایت در بحرین
پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 - 19:47

عضو ارشد جمعيت عمل اسلامي بحرين گفت، رژيم آل خليفه با چراغ سبز آمريكا و ديگر كشورهاي غربي مرتكب جرم و جنايت مي شود.

"هشام الصباغ" روز پنجشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت :  جمعيت عمل اسلامي افزايش اقدامات سركوبگرانه و استفاده گسترده از گازهاي اشك آور را كه منجر به بروز موارد بسياري خفگي و شهادت چند تظاهركننده شد ، محكوم مي كند.

الصباغ افزود : جنايات رژيم آل خليفه با چراغ سبز آمريكا و ديگر كشورهاي غربي ادامه دارد، و سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا در آخرين اظهارات خود به طورغيرمستقيم از سركوب مردم بحرين حمايت كرد و گفت "ما از همه اقدامات دولت بحرين براي برقراري ثبات بيشتر حمايت مي كنيم".

الصباغ افزود: دولت بحرين براي نخستین بار اذعان كرد كه با افسران امنيتي آمريكا و انگليس همكاري مي كند، كه اين اظهارات حاكي از روابط رسمي بحرين و آمريكا است.

الصباغ رژيم آل خليفه را به استفاده از روش صهيونيستي "ترور غيرعلني" متهم كرد و گفت : آمريكا از خيلي وقت پيش با دستگاه امنيتي سركوبگر آل خلیفه براي استفاده از شيوه هاي جديد ترور برخي رهبران مردمي و روش ترور غيرعلني به جاي ترور علني همكاري مي كند.

عضو جمعيت عمل اسلامي بحرين خاطرنشان کرد: مواضع دولت نشان مي دهد كه تمايلي به راه حل سياسي ندارد . دولت در يك سال گذشته در اجراي سياست چماق و هويج ناكام بوده است، و ملت همچنان به انقلاب خود ادامه خواهند داد و وضعيت بحرين در 10 سال آينده با 10 سال پيش از اين تاريخ متفاوت خواهد بود .

الصباغ در ادامه گفت: ملت بحرين به زودي فعاليت هاي خود را به منامه و ديگر مناطق حساس خواهند كشاند و پيش بيني مي شود كه مناطق محل استقرار سفارتخانه هاي آمريكا و انگليس نيز جزء مناطق محل فعاليت هاي مردمي باشد، زيرا آمريكا و انگليس از طريق مسئولان امنيتي و نظامي خود در امور بحرين دخالت مي كنند و اظهاراتي غيرمسئولانه و در حمايت از سركوب مردم بيان مي كنند.

 

AM - 02 - 10:56



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها