دبير كل حزب دمكرات يمن:

آگاهی یمنی‌ها از توطئه آمریکا و عربستان

آگاهی یمنی‌ها از توطئه آمریکا و عربستان
سه شنبه 18 بهمن 1390 - 16:26

العالم، دمشق - دبيركل حزب دمكرات يمن انتخابات رياست جمهوري آتي در اين کشور را توطئه اي خارجي براي سرنگوني انقلاب اين کشور با همکاري مزدوران داخلي دانست و گفت: ملت يمن طرح آمريکايي، عربستاني انتخابات را ناكام خواهند گذاشت.

"سيف الوشلي" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، با اشاره به مخالفت مردم یمن با انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: فقط مزدوران رژیم در انتخابات شرکت می کنند.

وی افزود: اين انتخابات كه آينده يمن را هدف قرار داده محكوم به شكست است؛همانگونه که ملت يمن توطئه اي كه از بيش از يك سال براي خالي كردن ميدانها از انقلابيون طراحي شده بود، به شكست كشاند.

دبير كل حزب دمكرات يمن، انتخابات را طرحی آمريكايي عربستاني با هدف تسلط بر حاكميت و آينده يمن دانست و با بيان اينكه انقلاب يمن براي سرنگوني كامل رژيم برپا شده است، خاطرنشان کرد: رژيم عبدالله صالح طرح كشورهاي عضو شوراي همكاري را امضا كرد کرد، و اينك مي خواهد اين انتخابات را مديريت كند.

سیف الوشلی با تأکید بر اینکه انقلاب عليه رژيم و شركاي قاتلش برپا شده است، افزود: اگر شركاي رژيم مثل سران حزب اصلاح، علي محسن احمر، خانواده علی عبدالله صالح و ديگر نيروهاي قبيله اي همپیمان با دیکتاتور یمن همانند عبدربه منصور قدرت را به دست گيرند، نمي توان اوضاع كشور در يمن را اصلاح كرد.

وی تاکید کرد: عبدربه منصور هيچ موضعي در تاييد انقلاب نداشت و شريك و معاون عبدالله صالح است.

 

16:07- 07/02

 

پربیننده ترین خبرها