پشتیبانی آمریکا از سرکوب مردم بحرین

پشتیبانی آمریکا از سرکوب مردم بحرین
چهارشنبه 19 بهمن 1390 - 17:05

يكي از رهبران جمعيت وفاق بحرين با اشاره به افشاي تصاوير آموزش نيروهاي ويژه آل‌خليفه به دست تفنگداران آمريکايي، تأکيد کرد آمريکا در بحرين از استبداد حمايت مي کند.

"مجيد ميلاد" عضو دبيرخانه جمعيت وفاق بحرين روز چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: جوانان انقلابي نقش مزدوران رژيم در سركوبگري اعتراضات و تظاهرات با استفاده از گازهاي سمي را فاش كردند.

وی افزود: جوانان انقلابي تصاوير يكي از اين مزدوران آل خليفه را در حال آموزش ديدن از سوی نيروهاي تفنگدار آمريكايي به دست آوردند.

مجید میلاد خاطرنشان کرد: اين نشان مي دهد كه آمريكا از رژيم آل‌خلیفه پشتيباني مي‌كند، و همه تلاش نظامي و امنيتي خود را در اين مجال به كار مي برد.

مجید ميلاد سياست دوگانه آمريكا در برخورد با انقلاب بحرين را محكوم كرد و گفت: آمريكا مدعي حمايت از دموكراسي است، اما وقتي نوبت به بحرين مي رسد، براي ایجاد استبداد تلاش مي كند، و اين عملكرد سبب رسوا شدن آمريكا در قبال مساله بحرين شده است.

وي از حضور گسترده همه طيف‌ها و گروه‌هاي مختلف سياسي اعم از اسلام گرا، ليبرال، سني، شيعي زن و مرد و كودك و نوجوان در ميدان الحريه واقع در المقشع خبر داد و گفت: همه چشم اميد به انتقال بحرين از مرحله استبداد و ديكتاتوري به زندگی دموكراتيك دارند.

عضو دبيرخانه جمعيت وفاق بحرين اين حضور گسترده را نشان دهنده برآورده نشدن هيچ يك از مطالبات مردم دانست و گفت: با وجود ادعای اصلاح قانون اساسي و صدور گزارش بسيوني، هيچ يك از توصيه هاي كميته حقيقت ياب اجرا نشد، و اين مساله را خود بسيوني نيز تاكيد كرد.

وي خاطر نشان كرد: حاضران در اين گردهمايي عظيم بر ادامه اعتراض‌ها تا دستيابي به همه مطالبات مردمي تاكيد كردند.

مجيد ميلاد تاكيد كرد، گردهمايي عظيم المقشع امشب پايان خواهد يافت، تا جايگزين تجمع بزرگ و عظيم حركت به سمت ميدان اللولوه نشود و به تضعيف آن نينجامد.

 

8-13:51

26



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها