بازگشت مخفیانه دیکتاتور به یمن

بازگشت مخفیانه دیکتاتور به یمن
شنبه 6 اسفند 1390 - 06:07

العالم، تعز - رييس شوراي انقلابي شهر تعز در جنوب يمن تأکيد کرد، عبدالله صالح ديکتاتور سرنگون شده مانند سارقان به صورت مخفيانه به کشور بازگشته است.

غازی السامعي، روز شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: انقلاب يمن ادامه دارد و اين برهه سرآغاز واقعي تحقق اهداف انقلاب مردمي است.

وی مهمترين پيروزي ملت یمن در برهه کنونی را به زير كشيدن عبدالله صالح از قدرت دانست و تأکید کرد: عبدالله صالح و خانواده و اطرافیانش هرگز فكر كناره گيري از قدرت را نمي كردند.

السامعی خاطرنشان کرد: كسي كه مدعي است عبدالله صالح سربلند از يمن خارج شد، در اشتباه است، وی يمن را ملك خصوصي خود مي دانست و فكر نمي كرد كه روزي از مسند كاخ رياست جمهوري به زیر کشیده شود؛ اما ميليون ها انقلابي در استان هاي مختلف وي را از قدرت بركنار كردند.

وی افزود:بسياري از كشورها با عبور عبدالله صالح از خاك خود هنگام خروج وي از يمن مخالفت كردند و واشنگتن كه حامي عبدالله صالح است، تنها به صورت مشروط برای ورود وی به آمریکا موافقت کرد.

السامعي تأکید کرد: خانواده عبدالله صالح همچنان كنترل دستگاه هاي امنيتي را در دست دارند، و انقلابيون براي بركنار زدن آنها تلاش مي كنند؛ انقلابيون فقط براي بركناری عبدالله صالح به خيابان ها نيامدند بلكه مي خواهند دست همه مسئولان رژيم را از دستگاه هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي، و اجتماعي كوتاه كنند.

ریيس شوراي انقلابي شهر تعز در جنوب يمن به حركت نمازگزاران به سوي مزار شهدا در روز جمعه اشاره كرد و افزود: هدف مردم از حركت به سوي مزار شهدا پس از اقامه نماز جمعه تجديد ميثاق با شهدا و تأكيد بر ادامه انقلاب تا تحقق همه اهداف آن بود.

 

24/02 - 16:17

پربیننده ترین خبرها