قطر: مبارزه با تروریسم از طریق "تروریسم فکری" ممکن نیست!

قطر: مبارزه با تروریسم از طریق
يکشنبه 25 تير 1396 - 02:42

وزیر خارجه قطر تصریح کرد که مبارزه با تروریسم از طریق تروریسم سیاسی و فکری امکان‌پذیر نیست.

 العالم جهان اسلام

"شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی" وزیر خارجه قطر در کنفرانس خبری روز شنبه با تاکید بر ضرورت احترام به حاکمیت دولت ها و قوانین بین الملل گفت: مبارزه با تروریسم از طریق مقوله تروریسم سیاسی و فکری ممکن نخواهد بود.

"سی ان ان عربی" در گزارشی نوشت: وزیر خارجه قطر در کنفرانس مشترک مطبوعاتی روز شنبه با ' ژان ایو لودریان' همتای فرانسوی خود بعداز دیدار دوجانبه در دوحه گفت: در این دیدار بر مبارزه با تروریسم و خشکاندن منابع حمایت مالی از آن به عنوان هدفی مشترک برای همه کشورها و جامعه بین الملل تاکید کردیم.

وی افزود: آنچه هم اکنون در منطقه روی می دهد این تلاش ها را با مانع مواجه می کند، این درحالی است که مبارزه با تروریسم همکاری همه کشورها را می طلبد و با در پیش گرفتن تروریسم سیاسی و فکری، این امر ممکن نخواهد بود و به همین علت خواهان همکاری با فرانسه و دیگر کشورهای متحد و دوست، برای مقابله با این پدیده هستیم.

وزیر خارجه فرانسه نیز که برای بررسی بحران قطر وارد منطقه شده است، با تاکید بر ضرورت حل هرچه سریعتر بحران در روابط میان قطر و برخی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس نسبت به وخیم شدن اوضاع در این منطقه ابراز نگرانی کرد.

213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها