هزینه سالانه بیماری جنسی سعودی ها1.5 ميليادر دلار است

افزايش مبتلايان بيماري جنسي در عربستان

افزايش مبتلايان بيماري جنسي در عربستان
شنبه 13 اسفند 1390 - 09:20

در حالي يك تحقيقات محلي افزايش مبتلايان به بيماري جنسي در عربستان را 12 درصد اعلام كرده است كه شمار مبتلايان به اين بيماري در اين کشور طي كنفرانس جهاني در فرانسه 62درصد اعلام شده است.

به گزارش شنبه پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم، در كنفرانس جهاني سال 2010 كه درباره تندرستي و بهداشت مردان در شهر نيس فرانسه برگزار شد، اعلام شد كه 62 درصد از مردان عربستان به بيماري هاي جنسي مبتلا هستند.

در كنفرانس جهاني در فرانسه، اعلام شد كه سعوديها در سال نزديك به 1.5 ميليارد دلار براي بيماريهاي تقويت جنسي هزينه مي كنند.

اين در حالي است كه تحقيقات محلي انجام شده در عربستان اگر چه اين مساله را تاييد مي كند و نتایج آن بیانگر افزايش بيماري جنسي در اين كشور است ولي شمار مبتلايان را 12 درصد اعلام كرده است.

بنابر نتايج تحقيقات محلي صورت گرفته 20 درصد از مبتلايان به بيماري جنسي در عربستان علت‌هاي روحي و رواني و 80 درصد نيز علت‌هاي جسمي دارند.

بر اساس اين تحقيق، عربستان سومين كشور مصرف كننده داروهاي تقويت جنسي در جهان است به گونه‌اي كه مصرف چنين داروهايي در اين كشور 10 برابر مصرف آن در روسيه است با اين تفاوت كه جمعيت روسيه 10 برابر جمعيت عربستان است.

كارشناسان علت اين امر را افزاش شمار مبتلايان به بيماري ديابت مي دانند. در حالي كه شيوع اين بيماري در كشورهاي ديگر جهان 3 تا 5 درصد است در عربستان 15 درصد است.

همچنين بيماري فشار خون نيز از علت هاي ديگر ابتلا به بيمارهاي پيش‌گفته است. پزشكان علت افزايش بيماري فشار خون را نيز عادت‌هاي غلط غذايي مي‌دانند كه سبب شده است ميزان چربي در ميان مردم اين كشور بالا باشد.

بنابر اين گزارش، چاقي و افزايش وزن و بي تحركي نيز از علت هاي ديگري افزايش شمار بيماران متبلا به فشار خون در عربستان است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها