تداوم سیاست بکارگیری نیروهای اهل سنت در دولت دوازدهم

تداوم سیاست بکارگیری نیروهای اهل سنت در دولت دوازدهم
دوشنبه 9 مرداد 1396 - 07:47

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: سیاست بکارگیری نیروهای اهل سنت در دولت دوازدهم نیز تداوم خواهد یافت تا در راستای توسعه و پیشرفت کشور از ظرفیت نخبگان اهل سنت بهره ببریم.

العالم- ایران 

 محمدامین رضازاده شامگاه یکشنبه در نشست با فعالان جامعه اهل سنت استان هرمزگان اظهار داشت: اهل سنت در عرصه های دفاع از انقلاب و کشور و همچنین در راستای ایجاد امنیت همواره نقش سازنده و موثری داشته اند و باید قدر این ظرفیت و سرمایه مهم را بدانیم.
وی بیان داشت: حضور و مشارکت گسترده اهل سنت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم یک سرمایه بزرگ برای کشور است.
رضازاده تصریح کرد: در این دوره از انتخابات اهل سنت با درک صحیح از مسائل کشور و شرایط بین المللی، آگاهانه در انتخابات حضور یافتند و مشارکت بالایی را رقم زدند.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: دیدگاه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران تقریب مذاهب اسلامی است و هرچه مذاهب اسلامی به هم نزدیک شوند بیشتر به نظام و کشور کمک کرده ایم.
رضازاده خاطرنشان کرد: دولت یازدهم تلاش کرد طی چهار سال اخیر ظرفیت نیروهای کارآمد اهل سنت را در مناصب مدیریتی به کار گیرد.
وی تصریح کرد: در این دولت برای نخستین بار سفیر اهل سنت منصوب شد و در برخی مناصب از جمله معاونت تعدادی از وزارتخانه ها نیز نیروهای کارآمد اهل سنت منصوب شدند.
این مقام مسئول گفت: در استان ها و شهرستان ها نیز سه معاون استاندار، 29 فرماندار، 87 مدیرکل، 29 معاون فرماندار و 88 بخشدار از نیروهای توانمند اهل سنت در سطح کشور در دولت تدبیر و امید منصوب شدند که بخشی از این نیروها از جمله سه فرماندار اهل سنت در استان هرمزگان به کارگیری شدند.

ایرنا 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها