طرح اسرائیل برای تجاوز گسترده به غزه

طرح اسرائیل برای تجاوز گسترده به غزه
شنبه 20 اسفند 1390 - 15:06

العالم،غزه - ناظران بر اين باورند كه حملات اخير رژيم صهيونيستي به غزه داراي اهدافي پنهان و در راستاي زمينه سازي براي تجاوزي متفاوت و بي سابقه به غزه است.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در حمله شبانه اشغالگران صهيونيست به غزه، يك فعال مقاومت از مبارزان جهاد اسلامي به شهادت رسيد، و 4 نفر ديگر زخمي شدند.

حملات اشغالگران دیروز منجر به شهادت "زهير القيسي" دبير كل كميته مقاومت مردمي، و یکی از اسراي آزاد شده در تبادل اخير اسرا و همچنين چهار تن ديگر از نيروهاي مقاومت، از جنبش جهاد اسلامي شد.

در پی این حملات، سخنگوي تیپ های "ناصر صلاح الدين" تأكيد كرد كه اشغالگران بايد در انتظار پاسخ مقاومت باشند.

 

"ادهم ابوسليمه" سخنگوي اورژانس و فوريت هاي پزشكي غزه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: در حمله اول يك خودروي شخصي در مركز شهر غزه هدف قرار گرفت، و پس از آن نیز به گروهي از شهروندان عادي در شهرك الشجاعيه حمله شد؛ شدت حملات به حدی بود که سر برخي از شهدا از تنشان جدا شده است، و اين امر نشان دهنده تشدید خشونت‌های رژیم اسرائیل عليه ملت فلسطين است.

گروههاي مقاومت فلسطيني نيز در پاسخ به اين اقدام اشغالگران، با موشك باران مواضع صهیونیستی اعلام كردند که رژيم صهيونيستي پاسخ جنایات و تجاوزاتش عليه فلسطيني ها را دريافت خواهد كرد.

 

"ابومجاهد" سخنگوي تیپ های ناصر صلاح الدين به شبكه العالم گفت: اشغالگران تلاش مي كنند تا يك پيام را به فلسطيني ها منتقل كنند، ما به آنها می گوییم كه پيامشان را دريافت كرديم و آنها بايد منتظر پيام هاي ما در روزهاي آينده باشند.

ابومجاهد گفت: اشغالگران بدانند ما در برابر شهادت اين افراد بي گناه سكوت نخواهيم كرد، و با همه توانمان به تجاوزاتشان پاسخ خواهيم گفت.

ناظران بر اين باورند كه تجاوز آشكار صهيونيست ها با استفاده از سلاح هاي ناشناخته و بسيار خطرناكي انجام شده است كه در نتيجه آن اجساد شهداي فلسطيني متلاشي و دچار سوختگي شده است.

 

03/10 - 08:34

پربیننده ترین خبرها