شلیک موشکهای کالیبر به مواضع داعش از مدیترانه

شلیک موشکهای کالیبر به مواضع داعش از مدیترانه
سه شنبه 14 شهريور 1396 - 14:21

وزارت دفاع روسیه از هدف قرار دادن مواضع داعش در دیرالزور سوریه با موشکهای کالیبر خبر داد. 

العالم - سوریه
وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد، یکی از ناوهای عضو ناوگروه روسیه در مدیترانه، با موشکهای بالدار کالیبر مواضع گروه تروریستی داعش را در حومه دیرالزور هدف قرار داد.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: ناو آدمیرال ایسن که اکنون در چارچوب ناوگروه جنگی روسیه در دریای مدیترانه در مأموریت جنگی است، صبح امروز سه شنبه با موشکهای بالدار از نوع "کالیبر" مواضع داعش را در "دیرالزور" و به طور مشخص در اطراف شهر "الشولا" هدف قرار داد. 
این وزارتخانه تأکید کرد که این مواضع تحت کنترل یکی از باندهای وابسته به گروه تروریستی داعش بود، و عناصری که تبعه روسیه و بعضی کشورهای مستقل همسود بودند در این مواضع قرار داشتند. 
وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد، این عملیات پس از دریافت اطلاعات دقیق و تأیید شده از چندین کانال مختلف، انجام شد.
روسیه با ابراز اطمینان از فعال بودن حملات موشکی خاطرنشان کرد، در این حمله مراکز فرماندهی و ارتباطی و چند انبار سلاح و مهمات و تعمیرگاه خودروهای زرهی و نقطه تمرکز تروریستها هدف قرار گرفت و منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه تأکید کرد، این حمله موشکی در راستای ادامه پیروزیها و دستاوردهای نیروهای ارتش سوریه در پیشروی در عمق حومه دیرالزور است، و نقشه تروریستها برای استقرار دوباره نیرو و تقویت مواضع خود در اطراف دیرالزور را ناکام گذاشت. 

پربیننده ترین خبرها