حاشیه های افتتاحیه سومین اجلاسیه خبرگان رهبری

غیبت روحانی در اجلاسیه خبرگان و تذکر آیت‌الله جنتی به رئیس جمهور

غیبت روحانی در اجلاسیه خبرگان و تذکر آیت‌الله جنتی به رئیس جمهور
سه شنبه 28 شهريور 1396 - 12:28

حسن روحانی رئیس جمهور که یکی از اعضای غائب افتتاحیه سومین اجلاس خبرگان رهبری بود، تذکری از آیت الله جنتی دریافت کرد.

العالم-ایران/سیاسی

افتتاحیه سومین اجلاس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور اعضای خبرگان آغاز شد و پس از استقرار هیئت‌رئیسه در جایگاه آیت‌الله جنتی به‌عنوان رئیس مجلس خبرگان سخنرانی کرد.

حسن روحانی رئیس‌جمهور که یکی از اعضای غائب در این نشست بود، تذکری از آیت‌الله جنتی دریافت کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری وقتی از جذب نیروهای غیرانقلابی و دفع نیروهای انقلابی انتقاد کرد، نسبت به مسئله نفوذ و فتنه نیز هشدار داد.

آیت‌الله جنتی درباره این احساس خطر از حضور فتنه‌گران در مناصب حساس نظام گفت: ما باید بر روی فتنه حساس باشیم و باید ببینیم فتنه کجا می‌خواهد نفوذ کند، حتی ما به‌عنوان خبرگان باید به رئیس‌جمهور تذکر دهیم هرچند که در این جلسه رئیس‌جمهور حضور ندارد.

البته آیت‌الله جنتی به دلیل حساسیت این موضوع از فعال شدن کمیته سیاسی خبرگان برای پاسخگویی مسئولان در این زمینه نیز خبر داد.

وی در همین باره گفت کسانی که با انقلاب و اسلام مشکل‌دارند، در حال رشد هستند؛ ازاین‌رو کمیته سیاسی مجلس خبرگان بسیاری از مطالبات را پیگیری کرده و از مسئولان پاسخ خواسته است.

آیت‌الله جنتی همچنین پس از گلایه از تخلفات فراوان در انتخابات از سوی مسئولان دولت روحانی از دادگاهی شدن برخی از آن‌ها ازجمله برخی استانداران و فرمانداران و دهیاران خبر داد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها