فضاسازی رسانه اسرائیلی علیه برنامه هسته‌ای ایران

فضاسازی رسانه اسرائیلی علیه برنامه هسته‌ای ایران
چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 12:56

رسانه رژيم صهيونيستي با بررسي سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي درپي تهديدهاي اخير آمريکا، به فضاسازي عليه برنامه صلح آميز هسته اي ايران پرداخت.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شکبه العالم، "نداف ایال" گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم اشغالگر، گفت: "رهبر ایران به اظهارات اوباما در کنفرانس ایپک که عملیات نظامی علیه ایران را بعید دانسته بود، پرداخت".

وی افزود: "رهبری ایران همیشه درخصوص مقابله با غرب درباره مسأله هسته ای سخن نمی گوید".

این گزارشگر اسرائیلی خاطرنشان کرد: "سخنان رهبر ایران در نشست مجلس خبرگان ایراد شد. این گروه از علمای دین، احتمالا به صورت رسمی مهمترین مجموعه در نظام ایران هستند؛ این سخنان همچنین زمانی مطرح می شود که آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین نشستی را برای گشودن پنچره ای به مذاکرات برگزار می کند".

یوکیا امانو رییس آژانس بین المللی انرژی اتمی: "ما اطلاعات یا نشانه هایی داریم که نشان می دهد درحال فعالیت برای ساخت بمب هسته ای است".

خبرنگار: "بنابراین شما معتقد هستید که ایران وقتی می گوید فعالیتهایش فقط برای اهداف مسالمت آمیز است، دروغ می گوید؟".

امانو: "ایران همه چیز را نمی گوید، این عقیده من است".

گزارشگر اسرائیلی کانال ده در ادامه خاطرنشان کرد: "ایران باید درخصوص فعالیتهایش در پایگاه نظامی پارچین توضیح دهد؛ چراکه تهران درحال قطع گسترده درختان به هدف مخفی کردن چیزی بسیار بزرگ و احتمالا آزمایشهای مواد انفجاری هسته ای است".

"رابرت وود" نماینده آمریکا در آژانس بین المللی انرژی هسته ای گفت: "می توان گفت که ایران تأسیسات پارچین را بسیار عمیق کرده است. اگر این امر درحال روی دادن باشد، برای ما بسیار نگران کننده است. فکر می کنم که این امر بیانگر آن است که چرا ایران مانع از بازدید آژانس از این پایگاه شده است. نمی دانم که در پارچین چه گذشت، ولی گزارشها بسیار نگران کننده است".

گزارشگر اسرائیلی در ادامه تأکید کرد: "بدین ترتیب نمایش مذاکره با ایران همچنان ادامه دارد. از یک سو ارتباط ها را از سر می گیرند؛ و از سوی دیگر به ایران هشدار می دهند مخفی کاری های این کشور آشکار است .. پس از یک هفته از مواضع تهاجمی آمریکا، دور دیگری از دیپلماسی در راه است.. این درحالی است که دستگاه های سانترفیوژ همچنان درحال چرخش است".

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها