لیبرمن خواستار شد؛

مجازات اعدام برای عاملان عملیات های استشهادی علیه صهیونیست‌ها

مجازات اعدام برای عاملان عملیات های استشهادی علیه صهیونیست‌ها
چهارشنبه 5 مهر 1396 - 13:10

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات شهادت طلبانه روز سه شنبه، خواستار صدور حکم اعدام برای کسانی شد که دست به عملیات ضد صهیونیستی می زنند.

العالم-فلسطین اشغالی

به گزارش «عرب ۴۸»، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات شهادت طلبانه ای که روز سه شنبه نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود خواستار اعمال مجازات اعدام برای کسانی شد که عملیات ضد اسرائیلی انجام می دهند.

نزدیکان لیبرمن می گویند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم از این نظر لیبرمن حمایت می کند و به صورت ابتدایی با  آن موافقت کرده است.

بر اساس این خبر قرار است طرح در این خصوص بعد از پایان تعطیلات تابستانه کنست اسرائیل ارائه شود و این بار نتانیاهو چراغ سبز برای تصویب آن را داده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشتر نیز وعده زیادی در خصوص قانونی کردن این اقدام داده بود اما بر اساس گزارش ها این بار او تلاش کرده تا وعده های پیشین خود را عملی کند.

لیبرمن روز سه شنبه دیروز در واکنش به عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی شهرک اسرائیلی «هار آدار» که منجر به هلاکت سه نظامی رژیم صهیونیستی و شهادت عامل عملیات شده بود، فلسطینی ها را تروریست خواند و مدعی شد که هیچ تفاوتی میان تروریست هایی که در اروپا دست به عملیات می زنند و فلسطینیانی که در عملیات های ضد اسرائیلی شرکت می کنند نیست.

مهر

پربیننده ترین خبرها