تصادف زنجیره ای در ولنجک

تصادف زنجیره ای در ولنجک
چهارشنبه 12 مهر 1396 - 10:44

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف زنجیره ای 9 دستگاه خودروی سواری به همراه یک موتورسیکلت و یک دستگاه خاور در میدان دانشگاه شهید بهشتی ابتدای بلوار دانشجو ولنجک خبر داد.

العالم ـ ایران ـ اجتماعی

سید جلال ملکی روز چهارشنبه خاطرنشان کرد، ساعت 7:23 دقیقه امروز (چهارشنبه ) حادثه تصادف در میدان دانشگاه شهید بهشتی ابتدای بلوار دانشجو ولنجک به سامانه 125 اعلام شد.
وی ادامه داد با توجه به اینکه محل تصادف جز اماکن پرتردد شهر تهران است همواره آتش نشانان در 2 شیفت صبح و عصر در محل حضور داشته وهمکارانم در مدت 7 ثانیه خود را به محل حادثه رساندند.
وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه خاور حامل پمپ تزریق بتن بدلایل نامشخص با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد و در ادامه با 9 دستگاه انواع خودروی سواری برخورد و پس از شکستن چراغ راهنمایی و رانندگی در محل میدان متوقف شد.
ملکی ادامه داد: 3 راکب موتورسیکلت شامل 2 دانش آموز به همراه پدرشان و همچنین 3 راننده خودروها دچار مصدومیت شدند که هر 6 مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.
وی خاطرنشان کرد: ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی همزمان با نجات جان سرنشینان خودروها نسبت به ایمن سازی و انتقال خودروها به مکان امن اقدام کرده و در حال حاضر کارشناسان پلیس راهور در محل حادثه مشغول بررسی علت این تصادف سنگین هستند‌.
همچنین مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران تعداد مصدومان تصادف زنجیره ای در میدان دانشگاه شهیدبهشتی ابتدای بلوار دانشجوی ولنجک را 6 نفر اعلام کرد.
حسن عباسی روز چهارشنبه درباره آخرین وضعیت درمانی مصدومان به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ٧:٢٤ ماموریت تصادف در میدان دانشگاه شهید بهشتی ابتدای بلوار دانشجوی ولنجک به سامانه 115 اعلام و یک دستگاه موتورلانس به همراه 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد، عوامل اورژانس 2 دانش آموز پسر 8 و 12 ساله را به بیمارستان امام خمینی (ره) و همچنین 3 مصدوم دیگر را به بیمارستان شهدای تجریش و یک مصدوم را به بیمارستان طالقانی منتقل کردند.
به گفته عباسی همچنین یک مصدوم به صورت سرپایی در محل مداوا شد.
در مجموع 6 نفر به مراکز درمانی و یک نفر در محل درمان شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها