امیر اسماعیلی در افتتاحیه دوره معارف جنگ:

آمریکا به تنها کسی که اعتماد دارد، نظامیانش است/ بی‌خردان می‌گویند با آمریکا ائتلاف سیاسی کردیم

آمریکا به تنها کسی که اعتماد دارد، نظامیانش است/ بی‌خردان می‌گویند با آمریکا ائتلاف سیاسی کردیم
سه شنبه 2 آبان 1396 - 16:15

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: آمریکا به تنها کسی که اعتماد دارد، نظامیانش است و با هیچ کس ائتلاف سیاسی نمی‌کند. حالا برخی بی‌خردان می‌گویند با آمریکا ائتلاف سیاسی کردیم ما دیدیم که با صدام چگونه برخورد کردند.

العالم - ایران / سیاسی

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در دوره معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه این قرارگاه، طی سخنانی اظهار داشت: کسی که منافع خود را بر حیات دیگران ترجیح دهد، دشمن است این از خواص استکبار است و باید بدانیم شیطان هیچ‌وقت  غرورش  را کنار نخواهد گذاشت. دشمنی با این ویژگی، آمریکا است و به همین دلیل امام خمینی (ره) آن را شیطان بزرگ نامیدند.

وی درباره علت حضور آمریکا در منطقه افزود: آمریکا در بیش از 100 کشور حضور رسمی و نظامی دارد  و به دنبال معادن استراتژیک آنها است. از دیگر اقدامات آنها صدور فرهنگ غربی به سایر کشورها است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: آمریکا به تنها کسی که اعتماد دارد، نظامیانش است و با هیچ کس ائتلاف سیاسی نمی‌کند. حالا برخی بی‌خردان می‌گویند با آمریکا ائتلاف سیاسی کردیم ما دیدیم که با صدام چگونه برخورد کردند.

امیر اسماعیلی ادامه داد: سیاست جمهوری اسلامی بر گرفته از دین اسلام است و دشمنی آمریکا با ما هیچ وقت تمام نمی شود. آمریکا، استکبار  است و هنوز هم آنها در حال اجرای کاپیتالاسیون در برخی کشورها هستند، ما نمی توانیم با همچین کشوری سازش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره به دنبال دفاع از مظلوم هستند اما نیروهای مسلح استکباری، مظلوم کشی می کنند. دشمنی ما با استکبار، ابدی است و دشمنی آمریکا هم با ما تمامی ندارد؛ فصل الخطاب در کشور ما  رهبر انقلاب است و همه ما باید حرف ایشان را گوش کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با بیان اینکه دولت آمریکا بدهکارترین کشور دنیا است، گفت: روانشناسی ترس در آمریکا هم وجود دارد. از مواضع خوب رئیس جمهور ایران در مقابل آمریکا تشکر می‌کنیم. ترامپ از برجام هیچ چیز نمی‌داند و به دنبال تحریک اذهان عمومی کشور ما است. اوباما هم مخالف جنگ نبود، بلکه او مخالف جنگ احمقانه بود. بوش هم  علنی تهدید می‌کرد و کار به جایی رسید که اعضای کنسولگری ما در اربیل عراق را به شهادت رساندند.

امیر اسماعیلی ادامه داد: جوانان ما باید به همان صورت آتش به اختیار که رهبر انقلاب فرمودند در فضای  مجازی عمل کنند و بی‌تفاوت نباشند.

وی افزود: ترامپ به ملت ما و سپاه حمله می‌کند و این به دلیل موفقیت های جمهوری اسلامی است. بعضی به غلط تحلیل می‌کنند که صحبت‌های  ترامپ باعث همبستگی ملت ما شد، در صورتی که خانواده شهدا، رهبری و نظام، مؤلفه‌های همبستگی ما هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: در کشور ما نور ولایت وجود داد و در کشور ما، همه احزاب و جریانات سیاسی به سمت آن  حرکت می‌کنند. نیروهای مسلح ما آماده هستند و به ولایت اقتدا می‌کنند.

امیر اسماعیلی تاکید کرد: آمریکا غلط می‌کند که به ما حمله  کند و اظهار نظر در این باره را باید به نظامیان و فرماندهان دفاعی کشور سپرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی  تصریح کرد: در زمان 7 سال دفاع مقدس عدد هواگردهای عراق که نابود شد 56 درصد کل توان هجومی آن بود و تنها 10 درصد تجهیزات پدافند هوایی ما نابود شد.

پربیننده ترین خبرها