تهیه کننده هالیوود برای رهایی از مجازات تجاوز جنسی، دست به دامان اسراییل شد

تهیه کننده هالیوود برای رهایی از مجازات تجاوز جنسی، دست به دامان اسراییل شد
چهارشنبه 17 آبان 1396 - 21:55

تهیه‌کننده معروف هالیوودی پس از متهم شدن در پرونده‌های متعدد آزار و تجاوزات جنسی، یک شرکت امنیتی اسرائیلی را برای مقابله با این اتهامات به خدمت گرفت.

العالم ـ آمریکا

«هاروی واینستاین» رئیس یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده فیلم در هالیوود، یک شرکت نظامی-اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی را استخدام کرده تا پرونده‌های قضایی که حول تجاوزات وی به تعداد زیادی از زنان بازیگر، مجری و سلبریتی تشکیل شده را رفع و رجوع کند.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گزارش داده بود که «ایهود باراک» وزیر جنگ این رژیم اطلاعاتی را درباره شرکت اسرائیلی «مکعب سیاه» به واینستاین داده و او نیز کارشناسانی را از این شرکت استخدام کرده تا پرونده‌های تجاوز را به نفع او پایان دهد.

به گزارش فارس، به نوشته وبگاه روزنامه «هاآرتص» این شرکت که در آن ماموران پیشین سازمان جاسوسی اسرائیل «موساد» نیز فعالیت دارد، اینگونه کارمندانش را معرفی می‌کند: «دارای تجربیات بالا به عنوان نخبه نظامی و یگان‌های اطلاعاتی دولتی».

بر این اساس، واینستاین طی قراردادی که در ماه جولای و پس از افشا شدن موارد متعدد آزار و اذیت و تجاوز جنسی وی به زنان در هالیوود، با این شرکت امضا کرده، علنی از آنها خواسته تا مانع انتشار گزارش جامع دو نشریه «نیویورکر» و «نیویورک تایمز» و همچنین کتابی از «رُز مک‌گوان» بازیگر آمریکایی درباره تجاوزات جنسی او، شوند.

این تهیه‌کننده متجاوز پیشتر اطلاعات شرکت امنیتی «مکعب سیاه» را از ایهود باراک و به بهانه حل مشکلات اقتصادی گرفته بود.

این شرکت اما از اظهار نظر درباره مشتریان خود امتناع کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها