در پی وقوع زمین‌لرزه در غرب ایران صورت گرفت؛

پیام تسلیت بشار اسد به روحانی

پیام تسلیت بشار اسد به روحانی
دوشنبه 22 آبان 1396 - 21:36

رئیس جمهوری سوریه در پیامی جان‌باختن شهروندان غرب ایران در حادثه زمین لرزه را به رئیس جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و با مردم ایران ابراز همدردی کرد.

العالم _ سوریه

رئیس جمهوری سوریه با ارسال پیامی، جانباختن شهروندان غرب ایران در حادثه زمین لرزه را به رئیس جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و با مردم ایران ابراز همدردی کرد.
 
بشار اسد در این پیام ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان و آسیب‌دیدگان زمین‌لرزه در مناطق شمال غرب ایران، حمایت خود از مردم ایران را اظهار داشت و افزود: اطمینان وافر دارم که ملت ایران می‌تواند این مصیبت را پشت سر بگذارد.
 
 
متن پیام تسلیت بشار اسد به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم»
جناب دکتر حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته
 
با تاسف و اندوه فراوان خبر زمین‌لرزه در منطقه شمال غرب ایران - استان کرمانشاه - را که به جان باختن بیش از 200 تن و زخمی شدن 2هزار تن دیگر انجامیده و خسارات بسیاری پدید آورده است، دریافت نمودم.
 
اینجانب به نام ملت عرب سوریه و به نام شخص خود خالصانه‌ترین مراتب تسلیت را به جنابعالی، ملت دوست ایران و خانواده‌های مصیبت‌دیده عرض می‌نمایم.
 
از خداوند بزرگ و توانا برای قربانیان این حادثه رحمت واسعه و برای مصدومان آن شفای عاجل و برای خانواده‌های آنان صبر و شکیبایی مسئلت می‌دارم.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و حمایت خود از ملت دوست ایران، اطمینان وافر دارم که ملت ایران می‌تواند این مصیبت را پشت سر بگذارد و از خداوند مسئلت دارم جمهوری اسلامی ایران را از گزندهای روزگار مصون بدارد.
 
برادرتان
رئیس جمهوری عربی سوریه
«بشار اسد»

پربیننده ترین خبرها