قطع ارتباط با فعال بحرینی

قطع ارتباط با فعال بحرینی
جمعه 25 فروردين 1391 - 16:58

العالم، منامه - يک وكيل بحريني انتقال "عبدالهادي الخواجه" به بيمارستان نظامي را مبهم و شك برانگيز دانست و گفت، کسي از سرنوشت وي خبر ندارد و تماس هاي هفتگي وي با خانواده اش قطع شده است.

"محمد التاجر" روز جمعه به شبكه خبري العالم گفت: متاسفانه اطلاع درستي درباره اوضاع عبدالهادي الخواجه در دست نيست، و من آخرين بار عبدالهادي الخواجه را در بيمارستان القلعه ملاقات كرده ام و وي پس از آن به بيمارستان نظامي منتقل شده است.

این وکیل بحرینی افزود: پس از انتقال الخواجه به بيمارستان نظامي، دادستاني كل در بيانيه اي اوضاع جسماني وي را خطرناك توصيف و اعلام كرد گروهی بين المللي براي معاينه وي حاضر شده اند.

به گفته اين وکیل بحريني، مسئولان دانماركی تاكيد كرده اند كه الخواجه در قيد حيات است، اما هيچ كس از سرنوشت وي خبري ندارد؛ مشخص نيست كه وي در چه وضعيتي بسر مي برد و تماس هاي هفتگي وي نيز با خانواده اش قطع شده است و وكيلان مدافع نيز تا كنون نتوانسته اند با الخواجه ملاقات كنند.

محمد التاجر تصریح کرد: دستگاه قضايي بحرين با كاستي ها و خلل هاي زيادي مواجه و در پي انتقادهاي تند و مكرر نهادهاي بين المللي قدرت اين دستگاه به محك آزمايش گذاشته شده است .

این فعال حقوقی بحرینی اظهارات وزير كشور بحرين را مبني براينكه گروههايي غير نظامي از سوي رژيم مسلح شده اند، غير مسئولانه دانست و افزود : بارها از كشتار مردم با اسلحه سرويس هاي امنيتي رژيم سخن گفته ايم و شاهد بوده ايم كه مزدوران وابسته به رژيم با لباسهای غیرنظامی به مغازه ها و شهروندان حمله مي كنند، و همين افراد نيز عامل ترور شهيد احمد اسماعيل بوده اند.

 

04/13- 15:14         



پربیننده ترین خبرها